Hvilken bank har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.790 visninger
30 svar
8 synes godt om
19. maj 2013

esioul

som overskriften siger - hvilken bank har i?

fortæl både godt og skidt.

Vi leder efter en ny, da den nuværende ikke lever op til forventningerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

FruStolpe

esioul skriver:

Vi skiftede fra Danske Bank til Nordea sidste sommer.

Vi havde fået meget dårlig rådgivning i DB og havde hørt godt om Nordea, så vi skiftede

Anmeld

19. maj 2013

LRJ

Vi har henholdvis R- Jyskebank og Jeg har den jyske sparekasse og er ved at skifte til Nordea - R skal skifte pga der er mange problemer med Jyske bank, men hvor jeg har det rigtigt godt i min bank, men vi er jo ved at købe hus og derfor skifter vi begge over til Nordea, da den jyske sparekasse er for dyr ved huskøb , og vi kun har hørt godt om nordea

Anmeld

19. maj 2013

esioul

FruStolpe skriver:

Vi skiftede fra Danske Bank til Nordea sidste sommer.

Vi havde fået meget dårlig rådgivning i DB og havde hørt godt om Nordea, så vi skiftede

Vi har også tænkt på Nordea, men har man en rådgiver der eller hvordan ?

Der har simpelthen været så meget kaos. Vi er lige skiftet bank, men det er ikke gået helt problemfrit.

Inden jeg havde skrevet under på jeg ville være kunde der havde hun hapset mine penge (så de gik ind på en nemkonto i den bank)

og alle mine udgifter blev trukket i den "gamle" bank. SUK!!

Anmeld

19. maj 2013

esioul

LRJ skriver:

Vi har henholdvis R- Jyskebank og Jeg har den jyske sparekasse og er ved at skifte til Nordea - R skal skifte pga der er mange problemer med Jyske bank, men hvor jeg har det rigtigt godt i min bank, men vi er jo ved at købe hus og derfor skifter vi begge over til Nordea, da den jyske sparekasse er for dyr ved huskøb , og vi kun har hørt godt om nordea

Vil lige notere Nordea

Tak for svar

Anmeld

19. maj 2013

LRJ

esioul skriver:

Vil lige notere Nordea

Tak for svar

Så lidt

Anmeld

19. maj 2013

pcoramt

esioul skriver:

Vi har Danske bank vi er super glade for dem, men de kan være tunge at danse med hvis man ikke har så mange penge..

vi har dog ikke haft problemer med at låne penge osv. men det havde set anderledes ud hvis det var penge til forbrug vi skulle bruge

synes nu også jeg flere gange har måtte fortælle dem at jeg altså har styr på økonomien, så de behøver ikke tale ned til mig. jeg har endda klaget over en medarbejder som tydeligvis ikke have styr på tingene, og synes at vi skulle tales til som små børn bare fordi vi ikke har et par millioner indestående på kontoen..

ud over den ene episode er vi meget glade for banken, og føler vi får den rådgivning vi har behov for.

Anmeld

19. maj 2013

esioul

pcoramt skriver:

Vi har Danske bank vi er super glade for dem, men de kan være tunge at danse med hvis man ikke har så mange penge..

vi har dog ikke haft problemer med at låne penge osv. men det havde set anderledes ud hvis det var penge til forbrug vi skulle bruge

synes nu også jeg flere gange har måtte fortælle dem at jeg altså har styr på økonomien, så de behøver ikke tale ned til mig. jeg har endda klaget over en medarbejder som tydeligvis ikke have styr på tingene, og synes at vi skulle tales til som små børn bare fordi vi ikke har et par millioner indestående på kontoen..

ud over den ene episode er vi meget glade for banken, og føler vi får den rådgivning vi har behov for.

tak for svar

Anmeld

19. maj 2013

o1Mutte

esioul skriver:

Jeg har sparekassen.. Men har før overvejet at skifte pga. min bankrådgiver var totalt sur.. Men det er blevet bedre

Anmeld

19. maj 2013

esioul

Jeg har sparekassen.. Men har før overvejet at skifte pga. min bankrådgiver var totalt sur.. Men det er blevet bedre

Ja det betyder godt nok meget med en rådgiver man har god kemi med og tillid til.

Det er sq ovre her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.