3 ''små'' børn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2013

Kløver

Hej tøser :-)
Sagen er den vi er så heldige at været blevet givet den gave at vi har fået 3 små tumlinger lige i rap,.
Benjamin fra juli - 2011
Lærke'Maya fra Juli - 2012
Termin Juni - 2013

Vi skal finde en måde at komme rundt med de dejlige børn på,. Når jeg fx skal aflevere de 2 ''store'' i dp med den lille nyfødte., Vi har ikke bil pt,. Så jeg vil høre jer om der er nogle der ligger inde med ideen
Vi har selv tænkt på tvilling barnevogn som kombivogn,.
Men skulle der findes andre smarte fiduser ?

Vi har en City select hvor sæderne kan laves om til lift, den er vi glade for og vil også blive brugt når vi engang får nr 3 ( skal starte i behandling i morgen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

Hønsemor

Jeg har selv en baby jogger city select som er en søskende vogn med 16 forskellige muligheder i samme vogn

dens fordele er helt sikkert at den kan laves om til en enkelt vogn, den fylder ikke mere end en alm. barnevogn (den er endda smallere) men til gengæld er den længere (den er lidt længere end en indkøbsvogn)..  Så her vil et evt. alm. ståbrat til Benjamin være ideel

Eneste minus jeg har fundet ved vognen som jeg har brugt dagligt siden start januar er at liggemålet i selve barnevognen er 72-74 cm, men så kan barnevognsdelen laves om til klapvogn når barnet fylder 6 mdr (er den lavet til) og så er der ikke sæde eller barnevognssele i da man laver den om når barnet er de 6 mdr

her kan du læse lidt om den:  http://www.barnevognshuset.dk/category/baby-jogger-city-select-33/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.