3 ''små'' børn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2013

LR85

En god bæresele kan måske være godt i nogen situationer. 

Men ellers tror jeg en god kombi/tvillingevogn er det bedste. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

onlyme

LR85 skriver:

En god bæresele kan måske være godt i nogen situationer. 

Men ellers tror jeg en god kombi/tvillingevogn er det bedste. 

Jepp
Også det vi snakkede om

Anmeld

19. maj 2013

Tulle28

Det er jo 3 bittesmå børn Jeg har en datter på 3 fra marts 2010 og en fra september 2013 og vi kunne ikke leve uden tvillingeklapvognen. Vi har 1,5 km til børnehaven og selvom min store datter er god til at gå eller køre på løbecykel, så er der bare mange dage, hvor hun er for træt eller hvor det bare er mere hensigtsmæssigt at hun sidder i klapvognen. Vi har et ståbrædt til barnevognen, men igen er der bare dage, hvor hun har brug for at sidde ned. Så jeg tænker I skal have en trillingevogn?

Anmeld

19. maj 2013

onlyme

Tulle28 skriver:

Det er jo 3 bittesmå børn Jeg har en datter på 3 fra marts 2010 og en fra september 2013 og vi kunne ikke leve uden tvillingeklapvognen. Vi har 1,5 km til børnehaven og selvom min store datter er god til at gå eller køre på løbecykel, så er der bare mange dage, hvor hun er for træt eller hvor det bare er mere hensigtsmæssigt at hun sidder i klapvognen. Vi har et ståbrædt til barnevognen, men igen er der bare dage, hvor hun har brug for at sidde ned. Så jeg tænker I skal have en trillingevogn?

Kan man have 2 klapvogne og 1 barnevogn i sådan en på samme tid ?
Ved du det ?

Anmeld

19. maj 2013

Tulle28

onlyme skriver:

Kan man have 2 klapvogne og 1 barnevogn i sådan en på samme tid ?
Ved du det ?

Puuh ja det er så et godt spørgsmål! Hvad med sådan en vogn dagplejerne kører rundt med? Har set nogen har svinghjul (hvilket må være at foretrække med sådan en stor vogn!)

Anmeld

20. maj 2013

Jibbe

LilleChelle skriver:

Kan man få ståbræt til tvillingevogne? 

Passer de ikke til de fleste? Tror sagtens det jeg har kunne sidde på en anden....

Anmeld

20. maj 2013

LilleChelle

Jibbe skriver:

Passer de ikke til de fleste? Tror sagtens det jeg har kunne sidde på en anden....

Hehe - jeg ved det ikke  

Anmeld

20. maj 2013

LinLin

20. maj 2013

onlyme

LinLin skriver:

https://www.baby.dk/debat/168731pi1/tvillinger/tril lingevogn-til-tildes-mor-.aspx

Der er en trillingemor herinde der har lavet denne tråd

Tusind Tusind Tak

Anmeld

20. maj 2013

LinLin

onlyme skriver:

Tusind Tusind Tak

Velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.