3 ''små'' børn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.963 visninger
21 svar
6 synes godt om
19. maj 2013

onlyme

Hej tøser :-)
Sagen er den vi er så heldige at været blevet givet den gave at vi har fået 3 små tumlinger lige i rap,.
Benjamin fra juli - 2011
Lærke'Maya fra Juli - 2012
Termin Juni - 2013

Vi skal finde en måde at komme rundt med de dejlige børn på,. Når jeg fx skal aflevere de 2 ''store'' i dp med den lille nyfødte., Vi har ikke bil pt,. Så jeg vil høre jer om der er nogle der ligger inde med ideen
Vi har selv tænkt på tvilling barnevogn som kombivogn,.
Men skulle der findes andre smarte fiduser ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

helle85

onlyme skriver:

Sagen er den vi er så heldige at været blevet givet den gave at vi har fået 3 små tumlinger lige i rap,.
Benjamin fra juli - 2011
Termin Juni - 2013

Vi skal finde en måde at komme rundt med de dejlige børn på,. Når jeg fx skal aflevere de 2 ''store'' i dp med den lille nyfødte., Vi har ikke bil pt,. Så jeg vil høre jer om der er nogle der ligger inde med ideen

en tvillinge barnevogn og evt. et sæde oven på til den ældste hvis man kan få sådan et til tvillinge barnevogn

eller en trillinge klapvogn hvor der evt kan være en lift til den mindste

Anmeld

19. maj 2013

Jibbe

Hvad med en tvillingekombivogn så den mindste kan ligge i lift, Lærke sidder i klapvognsdel og Benjamin står på et ståbræt

Anmeld

19. maj 2013

LilleChelle

Jibbe skriver:

Hvad med en tvillingekombivogn så den mindste kan ligge i lift, Lærke sidder i klapvognsdel og Benjamin står på et ståbræt

Kan man få ståbræt til tvillingevogne? 

Anmeld

19. maj 2013

Hvem?

onlyme skriver:

Benjamin fra juli - 2011
Termin Juni - 2013

En trillingeklapvogn, hvor de sidder efter hinanden, der kan den bagerste ryg så lægges ned, hvori liften kan placeres og de to store, kan sidde op foran

Anmeld

19. maj 2013

Mama1304

Vil nok anbefale Odder's "dagplejevogn". Og så med drejehjul.

Den har en fodkurv, så der kan sidde 4 børn. Eller ligge to børn i (køb evt søskendesæde), eller nyfødt kan ligge og de to store kan sidde Dog er det en rigtig dyr vogn fra ny, men du kan finde den brugt og i god stand på dba  Har selv købt en til min dagpleje, og mener jJeg max kom af med 2000kr

Anmeld

19. maj 2013

onlyme

Hvem? skriver:

En trillingeklapvogn, hvor de sidder efter hinanden, der kan den bagerste ryg så lægges ned, hvori liften kan placeres og de to store, kan sidde op foran

Vidste ikke det var muligt at ligge 1 af dem helt ned. Dem jeg har set på ser det nemlig kun ud som om de alle kan være som klapvogne ellers ser det ud som om der kun kan være 1 der er i klap og 1 der ligger i barnevogn ) You know

Anmeld

19. maj 2013

onlyme

Jibbe skriver:

Åh vi har snakket ståbræt,. Men jeg tror bare ikke vores ældste gider at stå der,.
Nu er det også tænkt til hvis vi skal noget der strækker sig over længer tid,. Så ville gerne de alle havde mulighed for at sætte sig og slappe af hvis det var de de ville

Anmeld

19. maj 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
var det en mulighed med cykeltrailer og cykelstol?
Så de to mindste kan sidde i traileren og så den store i cykelstolen?
Det må give nogle gode ben
evt med sådan en indsats i traileren til den mindste.

Ellers tænker jeg også at du måske er ude i noget dagplejevogn
en christiania-cykel var måske også en mulighed?

bare lidt strøtanker herfra

Anmeld

19. maj 2013

onlyme

AnjaM skriver:

var det en mulighed med cykeltrailer og cykelstol?
Så de to mindste kan sidde i traileren og så den store i cykelstolen?
Det må give nogle gode ben
evt med sådan en indsats i traileren til den mindste.

Ellers tænker jeg også at du måske er ude i noget dagplejevogn
en christiania-cykel var måske også en mulighed?

bare lidt strøtanker herfra

Hehe
Ejer ikke en cykel
Og vi er ved at sparre sammen til bil så ikke noget jeg vil investerer i
Hehe Men tak for dine tanker ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.