Anonym skriver:
Kære baby brugere
jeg har et barn på 9 mdr da i dag fald bagover mens barnet sad på knæ. Barnet gav et høj skrig og var derefter helt væk- bevidstløs..jeg som mor løftede barnet op. Åbnede altan dørene, luft luft .... Efter ca . 2 minutter "vågner barnet op. Alt i mens prøvede min lillesøster og stor bror på skift snakkede med alarmcentralen .. Da barnet bliver nogenlunde normal igen snaker jeg med dem for at beskrive episoden... vi har før haft en lignende situation før men i kortere tid, bare i ca.5 sek.. Også dengang med et fald bagover fra siddende stilliig... Alt i mens de prøver at sige at barnet har det fint nu, og at vagtlægen ikke vil gøre yderligere kommer vi til vagtlægen som rigtigt nok ikke gøre noget Da barnet jo har det godt . Vi bliver send hjem med besked på at vække hvert 2. time...jeg dør af bekmring og tør ikke ligge barnet på gulvet mere , ret svært med en der lige har læret at kravle. Og skal stå op ved alt.... Hvad skal jeg gøre??? Kender i lignende ... Skal lige siges barnet er sund og rask
Jeg kan da godt forstå at du er rigtig bekymret, men du bliver nødt til at kontakte jeres egen læge og få ham til at kigge på barnet. Hvis du er meget bekymret for om h*n har det godt, så synes jeg bestemt at du skal ringe til vagtlægen igen, men har barnet det fint, så vent til på mandag og kontakt lægen og få en tid.
/Fenja 
Anmeld