pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:
Hvad er det du vil have agumenter for ? jeg stopper fordi jeg ikke ser mening i at blive ved med at skrive frem og tilbage om noget vi ikke har samme syn på.
Jamen det her er jo et debatforum. Du har luftet din forargelse. Vi ser ikke lige så tungt på det og fortæller hvorfor.
Du fortæller ikke hvorfor men sætter det i forbindelse med andre historier vi ikke kender til, så det er ret svært for os at forstå din forargelse. Så kkan vi ikke skrive: det kan vi godt forstå og lignende.
Du skriver at du ikke begrunder din forargelse med de andre historier men først gør det når der er en der siger at det nok var ment som en joke. Det er så ikke Korrekt. Du begrunder det med de andre historier før dette.
Så for os er det ret svært at sætte sig ind i, når du ikke argumetenterer for hvorfor du synes det er så slemt og hvorfor du ser det som magt.
For mig at se så dømmer du denne lærer udfra nogle historier du har fået fortalt uden at have drøftet noget med læren.
jeg ville tage mit barn seriøst ved at tale med læren, men jeg ville gøre det med et åbent sind og ikke blande andre historier ind. Jeg ville høre tankerne bag handlingen og hvis det giver mening, ville jeg forklare mit barn det På hans niveau.
Anmeld