Skolelærer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2013

TNBC

Anonym skriver:

Du læser og tolker hvad du vil. Det har intet med om du mener det er forkert eller ej . Der var en som der skrev mit barn nok misforstod det som skulle være en joke, hvortil jeg skriver jeg ikke tror det er en joke . At dømme udfra andre ting der blev fortalt om selv samme lærer . Og det ændre ikke på at jeg ikke syntes om måden læreren arbejder på, heller ikke selv om der er mange som mener det er godt de lærer alm høflighed . Det du vil frem til er , at fordi i ikke er enig finder jeg på noget andet. Men kan så sige det ikke er korrekt . Prøvede blot at fortælle hvorfor jeg ikke så at det blot var høfligheds læring. Men i mine øjne mere magt ( hvilket jeg ikke syntes ) hører sig nutidens skole til.

Afmagt at give hånd, nikke og sige navn? Hvordan præsentere du dig for andre? Ser du ikke folk når du snakker med dem?

Du ændre ikke mening.. Men hvis det kan vælte dig af pinden, tja så kommer der nok lidt kulturchok rundt omkring. Men det skal dine børn nok finde ud af det.
Og det med joken, det er det hun tænker udfra dit indlæg.
Og man vil altid få kommentarer herinde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hvad er det du vil have agumenter for ? jeg stopper fordi jeg ikke ser mening i at blive ved med at skrive frem og tilbage om noget vi ikke har samme syn på. 

Jamen det her er jo et debatforum. Du har luftet din forargelse. Vi ser ikke lige så tungt på det og fortæller hvorfor. 

Du fortæller ikke hvorfor men sætter det i forbindelse med andre historier vi ikke kender til, så det er ret svært for os at forstå din forargelse. Så kkan vi ikke skrive: det kan vi godt forstå og lignende. 

Du skriver at du ikke begrunder din forargelse med de andre historier men først gør det når der er en der siger at det nok var ment som en joke. Det er så ikke Korrekt. Du begrunder det med de andre historier før dette. 

Så for os er det ret svært at sætte sig ind i, når du ikke argumetenterer for hvorfor du synes det er så slemt og hvorfor du ser det som magt. 

For mig at se så dømmer du denne lærer udfra nogle historier du har fået fortalt uden at have drøftet noget med læren.

jeg ville tage mit barn seriøst ved at tale med læren, men jeg ville gøre det med et åbent sind og ikke blande andre historier ind. Jeg  ville høre tankerne bag handlingen og hvis det giver mening, ville jeg forklare mit barn det På hans niveau. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.