Skolelærer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Kunne man forestille sig, der bare er forskel på børn ? Gid det var så nemt som du fremlægger det. Er glad for du ikke er mit barns lærer

Det var dog en ubehagelig slutbemærkning - kender du hende og ved du, hvordan hun er/ville være som lærer? 

Du bliver ved med at nævne "andre historier" om den pågældende lærer, men du er forhåbentlig med på, at vi andre kun kan forholde os til de to eksempler, du nævner her? Dermed virker dine magt-associationer ret uforståelige, når der blot er tale om en almindelig høflighedsgestus fra begge parter. Det tyder på, at de andre historier må være ret grumme, men dem kender vi jo intet til. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

du argumenterer ikke på noget tidspunkt for din holdning, derfor vil jeg mene du ingen argumenter har. 

Men nej enige blive vi nok ikke. 

Hvad er det du vil have agumenter for ? jeg stopper fordi jeg ikke ser mening i at blive ved med at skrive frem og tilbage om noget vi ikke har samme syn på. 

Anmeld

19. maj 2013

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Det var dog en ubehagelig slutbemærkning - kender du hende og ved du, hvordan hun er/ville være som lærer? 

Du bliver ved med at nævne "andre historier" om den pågældende lærer, men du er forhåbentlig med på, at vi andre kun kan forholde os til de to eksempler, du nævner her? Dermed virker dine magt-associationer ret uforståelige, når der blot er tale om en almindelig høflighedsgestus fra begge parter. Det tyder på, at de andre historier må være ret grumme, men dem kender vi jo intet til. 

Ja det er jeg fuldt ud klar over  

Anmeld

19. maj 2013

TNBC

Anonym skriver:

Kunne man forestille sig, der bare er forskel på børn ? Gid det var så nemt som du fremlægger det. Er glad for du ikke er mit barns lærer

Fordi ud fra det lige indlæg ved du hvordan hun er som lærer. Jeg vil sku hellere have en lærer der faetisk intreessere sig for sine elever i stedet for at hun bare lader dem styre timen.. Det giver dem selvtillid, og kan hjælpe dem ssenere til ikke at være så bange. .
Sådan gør man da også i sangtræning, dans, og andre ting. Ja det stinker, men man kan ikke flyve rundt på en lyserød sky hele livet. Livet er fuld af forhindringer og må bare lære at sige fra.

Anmeld

19. maj 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Du har jo dømt læreren og det er lige meget hvad vi siger. Du forteller kun hvad du mener hun gør forkert og når vi så siger at vi ikke synes der er noget forkert i det, så har hun gjort andre ting.
Ligemeget vi siger, vender du til at hun er en dårlig lærer. Hvis hun så dårlig, hvorfor er der så ikke gjort noget ved det?
Hvis der er andre, kan det ikke være første gang du hører om det

Ej stop. Jeg skriver blot, at grunden til jeg nok ser anderledes på det er, at jeg netop hørte andre historie i samme samtale . Der gør at jeg ikke ser det som alm høfligheds læring , eller en joke.

Anmeld

19. maj 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Ja det er jeg fuldt ud klar over  

Hvis du er det, hvad er det så, du forventer at få af reaktioner på dit indlæg? 

Anmeld

19. maj 2013

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Hvis du er det, hvad er det så, du forventer at få af reaktioner på dit indlæg? 

Hvem siger jeg forventer noget ? Er dette ikke et forum hvor man må lufte sine tanker ? 

Anmeld

19. maj 2013

TNBC

Anonym skriver:

Ej stop. Jeg skriver blot, at grunden til jeg nok ser anderledes på det er, at jeg netop hørte andre historie i samme samtale . Der gør at jeg ikke ser det som alm høfligheds læring , eller en joke.

Ja efter at vi ikke mente at det var forkert, var der flere ting. De ting du beskriver er ikke slemme.

Anmeld

19. maj 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Ja efter at vi ikke mente at det var forkert, var der flere ting. De ting du beskriver er ikke slemme.

Du læser og tolker hvad du vil. Det har intet med om du mener det er forkert eller ej . Der var en som der skrev mit barn nok misforstod det som skulle være en joke, hvortil jeg skriver jeg ikke tror det er en joke . At dømme udfra andre ting der blev fortalt om selv samme lærer . Og det ændre ikke på at jeg ikke syntes om måden læreren arbejder på, heller ikke selv om der er mange som mener det er godt de lærer alm høflighed . Det du vil frem til er , at fordi i ikke er enig finder jeg på noget andet. Men kan så sige det ikke er korrekt . Prøvede blot at fortælle hvorfor jeg ikke så at det blot var høfligheds læring. Men i mine øjne mere magt ( hvilket jeg ikke syntes ) hører sig nutidens skole til.

Anmeld

19. maj 2013

Anonym trådstarter

Tak for svar til jer der har svaret. Jeg stopper tråden her ( for mit vedkomne ) i må selvfølgelig gerne skrive videre. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.