Skolelærer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2013

TNBC

Anonym skriver:

Nej det er dit syn på det . Er det ok jeg har et andet ??

tilsyneladende ikke  Nu er du jo voksen jeg snakker om børn. Og nu er der jo forskel på børn 

Jo du må du gerne.. Men hvad sker den dag dit barn.skal fremlægge, er det så også en straf?
De står vel ikke og griner af hinanden.

Nu skrev jeg ikke hvornår det skete, men fair nok. Og ja jeg ved at der er forskel på børn, men ser dit barn det som en straf?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

Mum33

Højest sandsynlig har dit barn en lærer med en god humor  Og den med at synge selv - ja så kan de jo bare synge med. Tænker måske dit barn har misforstået en joke mine elever havde også en periode med dees matematiklærer, hvor de skulle stå op, når han kom ind i klassen. Det synes de var rigtigt sjovt  

Anmeld

19. maj 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jo du må du gerne.. Men hvad sker den dag dit barn.skal fremlægge, er det så også en straf?
De står vel ikke og griner af hinanden.

Nu skrev jeg ikke hvornår det skete, men fair nok. Og ja jeg ved at der er forskel på børn, men ser dit barn det som en straf?

Ja det gør mit barn .. Og bryder sig overhovedet ikke om det . 

Anmeld

19. maj 2013

Anonym trådstarter

l.b. skriver:

Højest sandsynlig har dit barn en lærer med en god humor  Og den med at synge selv - ja så kan de jo bare synge med. Tænker måske dit barn har misforstået en joke mine elever havde også en periode med dees matematiklærer, hvor de skulle stå op, når han kom ind i klassen. Det synes de var rigtigt sjovt  

Nej tror faktisk ikke der er nogen af dem der syntes det er særligt sjovt - måske fordi de i forvejen anser hende for den værste lærer de har . Og nej tror ikke dette handler om en joke . Men ser nok anderledes fordi der hørte andre historier med om denne lærer der gør jeg har et andet syn på det . 

Anmeld

19. maj 2013

Mum33

Anonym skriver:

Nej tror faktisk ikke der er nogen af dem der syntes det er særligt sjovt - måske fordi de i forvejen anser hende for den værste lærer de har . Og nej tror ikke dette handler om en joke . Men ser nok anderledes fordi der hørte andre historier med om denne lærer der gør jeg har et andet syn på det . 

Det kan der være noget om  Men kunne selv have fundet på den med at synge selv - så kan man jo bare deltage, og når man på forhånd ved hvad konsekvensen er, så er det vel fair nok. Men ja - nogle lærer er bedre med elever end andre 

Anmeld

19. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hvis det ikke er de her "historier" men de andre der forarger dig, hvorfor vælger du så at skrive om disse historier her? 

Det med at stå i centrum...ja det kan være rigtig pinligt. Men det kan også være en god træning/forberedelse til man en dag skal fremlægge. Jeg er den dag idag så ufattelig dårlig til det og det hæmmer mig eet meget. 

men hvis dit barn ikke bryder sig om at være i centrum, så må han da synge med i flokken. Kan ikke se problemet?

Anmeld

19. maj 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Hvis det ikke er de her "historier" men de andre der forarger dig, hvorfor vælger du så at skrive om disse historier her? 

Det med at stå i centrum...ja det kan være rigtig pinligt. Men det kan også være en god træning/forberedelse til man en dag skal fremlægge. Jeg er den dag idag så ufattelig dårlig til det og det hæmmer mig eet meget. 

men hvis dit barn ikke bryder sig om at være i centrum, så må han da synge med i flokken. Kan ikke se problemet?

Kunne man forestille sig, der bare er forskel på børn ? Gid det var så nemt som du fremlægger det. Er glad for du ikke er mit barns lærer

Anmeld

19. maj 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Nu skriver jeg så intet om det ikke er de her historier der forarger mig, hvis det ikke var det havde jeg nok ikke lavet indlægget vel  Men at jeg nok ser anderledes på opfattelsen af det pga nogle andre historier jeg også fik fortalt om denne lærer. At jeg derfor ikke ser det som en joke, eller disiplin osv.

Anmeld

19. maj 2013

Anonym skriver:

Kunne man forestille sig, der bare er forskel på børn ? Gid det var så nemt som du fremlægger det. Er glad for du ikke er mit barns lærer

ja selvfølgelig er der er forskel på børn.

Men dit barn forstår tydeligvis konsekvensen af ikke at deltage i fællessang, siden han fortæller dig det. Så ved dit barn jo også hvordan han kan undgå denne ydmygelse.

Du var jo ikke med i undervisningen og kan derfor ikke vide hvordan det er blevet fortalt. Det er dit barns opfattelse.

Du kan tale med læren om at dit barn ikke bryder sig om konsekvensen af ikke at deltage i undervisningen og høre hvad tankerne bag denne konsekvens er, uden at være dømmende overfor læren udfra andre historier dit barn har fortalt dig.

Anmeld

19. maj 2013

Anonym skriver:

Nu skriver jeg så intet om det ikke er de her historier der forarger mig, hvis det ikke var det havde jeg nok ikke lavet indlægget vel  Men at jeg nok ser anderledes på opfattelsen af det pga nogle andre historier jeg også fik fortalt om denne lærer. At jeg derfor ikke ser det som en joke, eller disiplin osv.

Men du begrunder din forargelse med andre historier omkring denne lærer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.