Baby og varmen - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
11 svar
1 synes godt om
18. maj 2013

Baby2010/2013

Sover jeres baby også mere idag end normalt?

Vores Josefine på 8 dage, har sovet det meste af dagen, har kun lige været vågen når hun skulle spise og skiftes!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2013

Cbank

Dont know? Men følger lige med 

Anmeld

18. maj 2013

lycly

Min søn sover som han plejer, men det er meget normalt at de nogle dage sover mere end andre, det behøver ikke være pga varmen, min søn har også nogle dage hvor han sover meget mere end andre dage

Anmeld

18. maj 2013

B&J

tror det er meget forskelligt fra barn til barn.... daniel sov aldrig hvis der var varmt men han sov dog heller ikke særlig meget da han var 0-½år

Anmeld

18. maj 2013

AnthonsMor

Baby2010/2013 skriver:

Vores Josefine på 8 dage, har sovet det meste af dagen, har kun lige været vågen når hun skulle spise og skiftes!

Anthon er 8½ uger.. han kan ikke sove grundet varmen

Anmeld

18. maj 2013

M (:

Martsbaby skriver:

Anthon er 8½ uger.. han kan ikke sove grundet varmen

Hjalte kan heller ikke sove

Anmeld

18. maj 2013

1990h

Baby2010/2013 skriver:

Vores pige på 3.5uge skreg og sov ti minutter og skreg og sov ti min osv osv osv fra 19.30-02.30i nat. !!!

men tilgengæld i dag har hun sovet en del og virker generelt mere flad af den varme her så hun får lidt kogt vand at drikke også som vi begyndte på her til aften.

Anmeld

18. maj 2013

1990h

Baby2010/2013 skriver:

Vores pige på 3.5uge skreg og sov ti minutter og skreg og sov ti min osv osv osv fra 19.30-02.30i nat. !!!

men tilgengæld i dag har hun sovet en del og virker generelt mere flad af den varme her så hun får lidt kogt vand at drikke også som vi begyndte på her til aften.

Anmeld

18. maj 2013

AnthonsMor

M (: skriver:

Hjalte kan heller ikke sove

Det er simpelthen bare hårdt synes jeg.. Anthon har været vågen siden 8.30 i morges.. Phew

Anmeld

18. maj 2013

M (:

Martsbaby skriver:

Det er simpelthen bare hårdt synes jeg.. Anthon har været vågen siden 8.30 i morges.. Phew

Her var det "kun" fra 13-18 med enkelte powernaps.. Han har dog sovet siden kl 18..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.