Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ved du hvad du skal leve og have det godt for dine børn, ja det er møg hammer hårdt at miste en man elsker, men du skal ånde og leve for dine børn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Minforevigt skriver: til dem der har fulgt med. Nu har jeg fundet de svar jeg manglede. Jeg har opdaget at min mand har været (rigtig utro) i flere måneder. Han har holdt mig for nar og han er ligeglad med mig og børnene. At jeg er højgravid med vores barn bekymrer ham ikke og jeg har ikke hørt fra ham. Hverken vedr børn eller mig. Ingenting. Jeg savner ham jeg engang havde og jeg føler næsten jeg dør af sorg. Jeg ved ikke hvordan jeg skal håndtere det her og jeg er så trist så trist. Jeg sidder bare her og er passiv. Og føler ikke mere jeg lever. Jeg ved han sidder et andet sted og er 200% ligeglad. Han kan godt sove og spise osv. Mens jeg ikke kan noget som helst. Jeg savner ham jeg havde engang og jeg kan ikke forstå han er væk for altid.
til dem der har fulgt med. Nu har jeg fundet de svar jeg manglede.
Jeg har opdaget at min mand har været (rigtig utro) i flere måneder.
Han har holdt mig for nar og han er ligeglad med mig og børnene.
At jeg er højgravid med vores barn bekymrer ham ikke og jeg har ikke hørt fra ham. Hverken vedr børn eller mig. Ingenting.
Jeg savner ham jeg engang havde og jeg føler næsten jeg dør af sorg.
Jeg ved ikke hvordan jeg skal håndtere det her og jeg er så trist så trist. Jeg sidder bare her og er passiv. Og føler ikke mere jeg lever.
Jeg ved han sidder et andet sted og er 200% ligeglad. Han kan godt sove og spise osv. Mens jeg ikke kan noget som helst. Jeg savner ham jeg havde engang og jeg kan ikke forstå han er væk for altid.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128