Så knækkede filmen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2013

Faith

Det er IKKE dig den er gal med!!!! Det er 100 % HAM!!!!!

Han har ikke fortjent dig!

Sender dig masser af kram og tanker. Det må være meget hårdt at stå i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2013

Minforevigt

Han siger han HAR prøvet at snakke med mig. Men at jeg ikke hører efter og kun vil ha tingene på min måde altid. Og jeg burde "fucking lære at høre efter hvad der bliver sagt". Og jeg tvivler. Måske har han ret? Jeg er møg stædig (normalt) og er en dominerende type. Men jeg ville da så ønske han havde foreslået par terapi inden han gik udenom. 

Anmeld

18. maj 2013

Junibæbs2013

Han kan på ingen måde retfærdiggøre sine handlinger ud fra en anklage om, at du ikke har hørt efter. Og det er meget, meget vigtigt, at du ikke lader ham vende den her situation til, at du er skyld i den eller har kunnet forhindre den. 

Jeg kan ikke forestille mig, hvilket kaos, du må føle indvendigt, og jeg ville ønske, at jeg kunne gøre eller sige noget, der kunne trøste. Lige nu står du midt i det allerværste, så kan godt forstå, at det føles håbløst. Men heldigvis kan jeg garantere, at det bliver bedre - og med sådan en mand venter der dig kun endnu bedre oplevelser i kærlighedslivet. 

Jeg prøver ikke at underkende, at du står overfor en kæmpe udfordring og får brug for alle andre i dit netværk, men den mand lyder så gennem usympatisk, at det får hårene til at rejse sig i nakken på mig og overbeviser mig om, at du får det bedre uden ham. 

Mange trøstende kram!!!

Anmeld

18. maj 2013

banana3

Minforevigt skriver:

til dem der har fulgt med. Nu har jeg fundet de svar jeg manglede. 

Jeg har opdaget at min mand har været (rigtig utro) i flere måneder. 

Han har holdt mig for nar og han er ligeglad med mig og børnene. 

At jeg er højgravid med vores barn bekymrer ham ikke og jeg har ikke hørt fra ham. Hverken vedr børn eller mig. Ingenting. 

Jeg savner ham jeg engang havde og jeg føler næsten jeg dør af sorg.

Jeg ved ikke hvordan jeg skal håndtere det her og jeg er så trist så trist. Jeg sidder bare her og er passiv. Og føler ikke mere jeg lever. 

Jeg ved han sidder et andet sted og er 200% ligeglad. Han kan godt sove og spise osv. Mens jeg ikke kan noget som helst. Jeg savner ham jeg havde engang og jeg kan ikke forstå han er væk for altid. 

Hvor er det bare ikke iorden!

Sender en masse positive tanker og energi

Anmeld

18. maj 2013

Minforevigt

Junibæbs2013 skriver:

Han kan på ingen måde retfærdiggøre sine handlinger ud fra en anklage om, at du ikke har hørt efter. Og det er meget, meget vigtigt, at du ikke lader ham vende den her situation til, at du er skyld i den eller har kunnet forhindre den. 

Jeg kan ikke forestille mig, hvilket kaos, du må føle indvendigt, og jeg ville ønske, at jeg kunne gøre eller sige noget, der kunne trøste. Lige nu står du midt i det allerværste, så kan godt forstå, at det føles håbløst. Men heldigvis kan jeg garantere, at det bliver bedre - og med sådan en mand venter der dig kun endnu bedre oplevelser i kærlighedslivet. 

Jeg prøver ikke at underkende, at du står overfor en kæmpe udfordring og får brug for alle andre i dit netværk, men den mand lyder så gennem usympatisk, at det får hårene til at rejse sig i nakken på mig og overbeviser mig om, at du får det bedre uden ham. 

Mange trøstende kram!!!

Håber du har ret. For kan ikke rumme det her mere. Føler for første gang i mit liv at jeg er knækket. 

Anmeld

18. maj 2013

Troldemommi

Minforevigt skriver:

til dem der har fulgt med. Nu har jeg fundet de svar jeg manglede. 

Jeg har opdaget at min mand har været (rigtig utro) i flere måneder. 

Han har holdt mig for nar og han er ligeglad med mig og børnene. 

At jeg er højgravid med vores barn bekymrer ham ikke og jeg har ikke hørt fra ham. Hverken vedr børn eller mig. Ingenting. 

Jeg savner ham jeg engang havde og jeg føler næsten jeg dør af sorg.

Jeg ved ikke hvordan jeg skal håndtere det her og jeg er så trist så trist. Jeg sidder bare her og er passiv. Og føler ikke mere jeg lever. 

Jeg ved han sidder et andet sted og er 200% ligeglad. Han kan godt sove og spise osv. Mens jeg ikke kan noget som helst. Jeg savner ham jeg havde engang og jeg kan ikke forstå han er væk for altid. 

Puhhaa har svært ved at finde ord der kan beskrive ham, fatter ikke i mit hoved at en mand kan være det bekendt at behandle sin kone med så lidt respekt som han har gjort, også er du ovenikøbet gravid, jeg græmmes over ham 

Skulle hilse fra min mand at sige at han ikke er en ordentlig mand, han er et svin.

Monica 

Anmeld

18. maj 2013

Minforevigt

Monica P skriver:

Puhhaa har svært ved at finde ord der kan beskrive ham, fatter ikke i mit hoved at en mand kan være det bekendt at behandle sin kone med så lidt respekt som han har gjort, også er du ovenikøbet gravid, jeg græmmes over ham 

Skulle hilse fra min mand at sige at han ikke er en ordentlig mand, han er et svin.

Monica 

Min fornuft ved også at flere ting IKKE er okay. Men hvorfor er jeg så så trist. Hvorfor kan jeg ikke bare tænke på de dårlige ting og være glad for jeg slap fri. Men det kan jeg ikke. Jeg er SÅ knust og følelsen af savn fylder alt indeni. Føler enten det er et stort tomrum i mit indre eller jeg ikke kan få luft. Kan ikke tage mig sammen til det mindste og kan kun tænke på ham. 

Alle siger jeg skal lade være, for han er bare en nar og jeg er bedre tjent uden. Og det ved min fornuft. Men det gør så ondt og jeg er fristet til igen at tigge og bede ham blive til efter fødsel. Men omvendt, det bliver et nyt nederlag, for ved han afviser. 

Anmeld

18. maj 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

18. maj 2013

M&N

18. maj 2013

helle85

Minforevigt skriver:

Han siger han HAR prøvet at snakke med mig. Men at jeg ikke hører efter og kun vil ha tingene på min måde altid. Og jeg burde "fucking lære at høre efter hvad der bliver sagt". Og jeg tvivler. Måske har han ret? Jeg er møg stædig (normalt) og er en dominerende type. Men jeg ville da så ønske han havde foreslået par terapi inden han gik udenom. 

jeg syntes at det er lige meget om du er meget domineren osv, det giver ham jo stadig ikke ret til at værer dig utro, hvis han mente du var så slem, burde han jo have forladt dig før han var dig utro, og nok også før han gjorde dig gravid med den sidste. jeg bliver så gal over at han bare lægger hele skylden over på dig men et eller andet sted viser det vel også bare at det ikke kun er din skyld nå han ikke gider sine børn

håber du klare dig og at du har nogen gode veninder/familie der træder til og hjælper dig så du kan komme oven på igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.