Så knækkede filmen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.015 visninger
22 svar
13 synes godt om
18. maj 2013

Minforevigt

til dem der har fulgt med. Nu har jeg fundet de svar jeg manglede. 

Jeg har opdaget at min mand har været (rigtig utro) i flere måneder. 

Han har holdt mig for nar og han er ligeglad med mig og børnene. 

At jeg er højgravid med vores barn bekymrer ham ikke og jeg har ikke hørt fra ham. Hverken vedr børn eller mig. Ingenting. 

Jeg savner ham jeg engang havde og jeg føler næsten jeg dør af sorg.

Jeg ved ikke hvordan jeg skal håndtere det her og jeg er så trist så trist. Jeg sidder bare her og er passiv. Og føler ikke mere jeg lever. 

Jeg ved han sidder et andet sted og er 200% ligeglad. Han kan godt sove og spise osv. Mens jeg ikke kan noget som helst. Jeg savner ham jeg havde engang og jeg kan ikke forstå han er væk for altid. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2013

LilleLene

Minforevigt skriver:

At jeg er højgravid med vores barn bekymrer ham ikke og jeg har ikke hørt fra ham. Hverken vedr børn eller mig. Ingenting. 

Jeg ved ikke hvordan jeg skal håndtere det her og jeg er så trist så trist. Jeg sidder bare her og er passiv. Og føler ikke mere jeg lever. 

Jeg ved han sidder et andet sted og er 200% ligeglad. Han kan godt sove og spise osv. Mens jeg ikke kan noget som helst. Jeg savner ham jeg havde engang og jeg kan ikke forstå han er væk for altid. 

sådan en kæmpe idiot

kæmpe kram til dig

Anmeld

18. maj 2013

Minforevigt

Ja jeg ved ikke hvad jeg har gjort ham. Måske var jeg ikke sød nok. Eller kærlig nok. Det er jo så bare ærgerligt for mig nu. For nu er han væk. 

Anmeld

18. maj 2013

Krussedulle

Minforevigt skriver:

Ja jeg ved ikke hvad jeg har gjort ham. Måske var jeg ikke sød nok. Eller kærlig nok. Det er jo så bare ærgerligt for mig nu. For nu er han væk. 

Har virkelig ondt af dig!

Men uanset hvad er det ikke DIN skyld!

Har du overvejet at snakke med en prof om dine tanker og følelser?! Så det ikke udvikler sig..

Anmeld

18. maj 2013

C-Dog

Sådan en lille lort! Han burde så meget skamme sig! Arg! Hvor er jeg bare sur og ked af det på dine vejne. Hvor er det utroligt ubeskrivelig lavt af ham! Føj! Håber edderfuckingmeget karma er en rigtig bitch og han får røven på komedie for groft!! Det byder man bare ikke andre mennesker, og slet ikke sine børns mor, kvinden man skulle forstille at elske. Håber din sorg over at have mistet ham hurtigt går over, for du er så meget bedre end ham og fortjener en langt bedre mand. Ville ønske jeg kunne sige eller gøre noget for dig. Fuck ham.

Anmeld

18. maj 2013

C-Dog

Minforevigt skriver:

iikJa jeg ved ikke hvad jeg har gjort ham. Måske var jeg ikke sød nok. Eller kærlig nok. Det er jo så bare ærgerligt for mig nu. For nu er han væk. 

Det er ham der ikke er sød og kærlig nok. Uanset hvilke fejl du måske har, så er det ham der er galt på den. Det er 100% hans skyld og ham der valgte at være så ringe en undskyldning på en mand. Hvis man har problemer så siger man det. Man boller ikke uden om!! Det her er ikke din skyld, det er hans! Og han er et svin at gøre det mod dig!

Anmeld

18. maj 2013

VIPpigen

Sikke et ass hole... Ja, pæne ord fondets ikke for sådan en mand...

Og nej, det er IKKE din skyld. Du kunne hoppe på tungen for ham, og så var det stadig ikke godt nok. Han tog en beslutning.

Håber du og børnene finder ud af det, og får en dejlig hverdag sammen når i kommer på den anden side af alt det her...

Anmeld

18. maj 2013

Gittemor09

Minforevigt skriver:

ville ikke forlade tråden uden og give dig et

hvor er livet dog uretfærdigt...

gid hans røv må klø, og hans arme for korte...

Anmeld

18. maj 2013

Lilje82

H or er jeg dog ked af det på dine vegne. Men du må endelig ikke give dig selv skylden, du er gravid og har ikke det samme overskud. Det er ham der er et fjolsdenne ikke han er mand nok til at kæmpe for jeres familie. 

Jeg bliver endnu mere vred over, at høre han bare er ligeglad med børnene, du skal nok komme igennem det her, du er nødt til at tænke på børnene, så de ikke også mister deres mor. Håber du har en god støtte i familie og venner. 

Mange herfra

Anmeld

18. maj 2013

jydeinden

du er nødtil på en eller anden måde hvor svært det end er og finde troen inden i dig selv på at det IKKE er din skyld . manden var et fjols og det har formenligt intet med dig at gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.