Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
På søndag er der loppemarked/bagagerumsmarked i Silkeborg. Hvor der er nogen der er i nærheden og kommer forbi - så har jeg en plads - har både private og firma "lopper" med. Hvis du finder mig, så hils endelig på.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lene Unik skriver: På søndag er der loppemarked/bagagerumsmarked i Silkeborg. Hvor der er nogen der er i nærheden og kommer forbi - så har jeg en plads - har både private og firma "lopper" med. Hvis du finder mig, så hils endelig på.
Hvor henne i Silkeborg?
Nede ved Kvickly.. Det er der ca 3 søndage i måneden her i sommerperioden.. Kig www.bagagerumsmarked.dk
pcoramt skriver: Hvor henne i Silkeborg?
Ja, som skrevet er det på den store parkeringsplads ved Kvickly.
Mutti2B skriver: Det kan være jeg kigger forbi. Vi plejer at tá derned næsten hver gang. Uroligt så gode køb man kan gøre
Det kan være jeg kigger forbi. Vi plejer at tá derned næsten hver gang. Uroligt så gode køb man kan gøre
Så må du endelig komme forbi og hilse på. Vi regner med at have en hvid pavillion med, og tøj fra firmaet udover det private vi har med.
pcoramt skriver: Tror da os lige jeg vil tage et smut forbi det kan jo være der er noget vi står og mangler
Tror da os lige jeg vil tage et smut forbi det kan jo være der er noget vi står og mangler
Ih ja - gør endelig det.
Hvis der er nogen der er specielt interesseret i noget fra firmaet - så er I velkomne til at skrive det. Der bliver gode rabatter på alt jeg har med.
Lene Unik skriver: Hvis der er nogen der er specielt interesseret i noget fra firmaet - så er I velkomne til at skrive det. Der bliver gode rabatter på alt jeg har med.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128