Loppemarked i Silkeborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.247 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. maj 2013

Lene Unik

På søndag er der loppemarked/bagagerumsmarked i Silkeborg. Hvor der er nogen der er i nærheden og kommer forbi - så har jeg en plads - har både private og firma "lopper" med. Hvis du finder mig, så hils endelig på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2013

pcoramt

Lene Unik skriver:

På søndag er der loppemarked/bagagerumsmarked i Silkeborg. Hvor der er nogen der er i nærheden og kommer forbi - så har jeg en plads - har både private og firma "lopper" med. Hvis du finder mig, så hils endelig på.

Hvor henne i Silkeborg?

Anmeld

18. maj 2013

MetteT

Hvor henne i Silkeborg?

Nede  ved Kvickly.. Det er der ca 3 søndage i måneden her i sommerperioden.. Kig www.bagagerumsmarked.dk

Anmeld

18. maj 2013

Lene Unik

pcoramt skriver:

Hvor henne i Silkeborg?

Ja, som skrevet er det på den store parkeringsplads ved Kvickly.

Anmeld

18. maj 2013

Mutti2B

Det kan være jeg kigger forbi. Vi plejer at tá derned næsten hver gang. Uroligt så gode køb man kan gøre

Anmeld

18. maj 2013

Lene Unik

Mutti2B skriver:

Det kan være jeg kigger forbi. Vi plejer at tá derned næsten hver gang. Uroligt så gode køb man kan gøre

Så må du endelig komme forbi og hilse på. Vi regner med at have en hvid pavillion med, og tøj fra firmaet udover det private vi har med.

Anmeld

18. maj 2013

pcoramt

Tror da os lige jeg vil tage et smut forbi det kan jo være der er noget vi står og mangler

Anmeld

18. maj 2013

Lene Unik

pcoramt skriver:

Tror da os lige jeg vil tage et smut forbi det kan jo være der er noget vi står og mangler

Ih ja - gør endelig det.

Anmeld

18. maj 2013

Lene Unik

Hvis der er nogen der er specielt interesseret i noget fra firmaet - så er I velkomne til at skrive det. Der bliver gode rabatter på alt jeg har med.

Anmeld

18. maj 2013

pcoramt

Lene Unik skriver:

Hvis der er nogen der er specielt interesseret i noget fra firmaet - så er I velkomne til at skrive det. Der bliver gode rabatter på alt jeg har med.

Alt til drenge :p gerne noget hæklet hvornår åbner markedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.