Hej, min mand og jeg har lige brug for friske øjne efter en trist episode i børnehaven.
Min mand henter idag vores datter på 5 (og irriterende nok er jeg ikke med!) og får at vide af pædagogen at der har været en uheldig episode med vores datter indblandet, og at en dreng har hevet vores daters leggins + underbukser af mod hendes vilje fordi hun nægtede at ta tøjet af. Hun har jo så råbt på en pædagog men der gik lidt før de kom

. Og min datter var ked af det og sur for hun ville ikke vise dem sin privathed bare fordi de var klamme og gjorde det, altså drengene. Pædagogen havde så bare sagt til dem at det måtte de ikke lege.
Min datter kommer så hjem og fortæller mig det hele, og jeg siger hun aldrig skal gøre noget hun ikke vil, og at det er forbudt at tvinge nogle til noget de ikke vil og at hun skal løbe ind og sige det til de voksne hvis det sker. Til det siger hun så *Jamen mor de løber stærkere end mig'

Arme barn altså, har mest lyst til at give den dumme dreng en ordentlig opsang foran hele børnehaven. Men så siger min datter 'Han siger altid hans far gør klamme ting, men derfor skal han ikke gøre det mod mig'. Jeg prøver at spørge ind til det men min datter har ligesom lagt det bag sig og vil gerne bare se tv og lege med lillebror og spise snacks og snakker om sin veninder der kommer i morgen.. Og det er så der jeg ikke helt ved hvad jeg skal stille op? Min datter er heldigvis ikke synderligt mærket af det men jeg vil selfølgelig være ekstra opmærksom (og lidt nervøs ved at sende hende i bh må jeg indrømme) Men hvad med det om drengen der fortæller hans far gør klamme ting? Altså det kunne jo være intet. Men. Det kunne også være noget
Anmeld