Ja jeg synes det er ulækkert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2013

tankai

VIPpigen skriver:

Fuldstændig enig...

Jeg er meget sart med min mad, og bare det jeg finder et af mine egne hår i maden, så er jeg færdig...

har prøvet at få en fastelavnsbolle, med et lille bitte stykke æggeskal, den var simpelthen ved at komme op igen, jeg duer slet ikke til "fremmed" ting i min mad...

Jeg er blevet meget mindre sart, end jeg tidligere har været.. Men ja, æggeskaller og hår der decideret er i maden - nej tak.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2013

FrkRaarup

Muhmi skriver:

Hehe.. Er vokset op med katte og hunde og min mor er norsk skovkatte avler, så derfor har hun 15 LANGHÅREDE katte hjemme hos hende... Hvis jeg finder et hår, så vifter jeg det væk og så er det det... Det er da bestemt ikke et kattehår på en varm sommerdag der skal ødelægge MIN grillbøf, der skal der vist mere til, såsom at katten ligefrem slikker på den (så skærer man bare det stykke væk den har slikket på).. Og måske ikke engang der.. Hvis den VADER på min bøf.. Så har jeg ikke lyst til bøffen mere

Og jeg synes altså ikke det er at være sart.. Vi har alle forskellige grænser og jeg kan godt forstå at folk synes kattehår i maden er klamt..

Hahahahhaha.. Jeg er helt enig.. Hele vejen igennem.. 

TS: Det er din grænse, og sådan er det bare.. Bed dem holde kæft næste gang.. 

Anmeld

18. maj 2013

Clisolka

Muhmi skriver:

Hehe.. Er vokset op med katte og hunde og min mor er norsk skovkatte avler, så derfor har hun 15 LANGHÅREDE katte hjemme hos hende... Hvis jeg finder et hår, så vifter jeg det væk og så er det det... Det er da bestemt ikke et kattehår på en varm sommerdag der skal ødelægge MIN grillbøf, der skal der vist mere til, såsom at katten ligefrem slikker på den (så skærer man bare det stykke væk den har slikket på).. Og måske ikke engang der.. Hvis den VADER på min bøf.. Så har jeg ikke lyst til bøffen mere

Og jeg synes altså ikke det er at være sart.. Vi har alle forskellige grænser og jeg kan godt forstå at folk synes kattehår i maden er klamt..

Jeg har det på samme måde - vi har selv 2 hunkatte herhjemme  Dog er det sjældent der er hår i maden, men det kan ske  Den ene er norsk skovkat og fælder meget.... 

Hvis jeg til gengæld finder et af mine lange hår, så aaaaaaadr - det kan jeg ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.