Ja jeg synes det er ulækkert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.288 visninger
12 svar
23 synes godt om
17. maj 2013

tankai

Ja jeg er sart med min mad! Og finder jeg kattehår i skålen med pasta, også selvom det "kun" er på kanten, så er jeg færdig med at spise! 

Men hold da op, og hvor jeg ikke gider hører brok fra de familien, bare fordi de ikke synes det er meget ulækkert! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2013

Maja88

tankai skriver:

Ja jeg er sart med min mad! Og finder jeg kattehår i skålen med pasta, også selvom det "kun" er på kanten, så er jeg færdig med at spise! 

Men hold da op, og hvor jeg ikke gider hører brok fra de familien, bare fordi de ikke synes det er meget ulækkert! 

jeg havde heller ikke spist mere

Anmeld

17. maj 2013

Gittemor09

tankai skriver:

så lad os være sarte sammen...

for det synes jeg godt nok også er ulækkert...

Anmeld

17. maj 2013

Muhmi

Hehe.. Er vokset op med katte og hunde og min mor er norsk skovkatte avler, så derfor har hun 15 LANGHÅREDE katte hjemme hos hende... Hvis jeg finder et hår, så vifter jeg det væk og så er det det... Det er da bestemt ikke et kattehår på en varm sommerdag der skal ødelægge MIN grillbøf, der skal der vist mere til, såsom at katten ligefrem slikker på den (så skærer man bare det stykke væk den har slikket på).. Og måske ikke engang der.. Hvis den VADER på min bøf.. Så har jeg ikke lyst til bøffen mere

Og jeg synes altså ikke det er at være sart.. Vi har alle forskellige grænser og jeg kan godt forstå at folk synes kattehår i maden er klamt..

Anmeld

17. maj 2013

B&J

Muhmi skriver:

Hehe.. Er vokset op med katte og hunde og min mor er norsk skovkatte avler, så derfor har hun 15 LANGHÅREDE katte hjemme hos hende... Hvis jeg finder et hår, så vifter jeg det væk og så er det det... Det er da bestemt ikke et kattehår på en varm sommerdag der skal ødelægge MIN grillbøf, der skal der vist mere til, såsom at katten ligefrem slikker på den (så skærer man bare det stykke væk den har slikket på).. Og måske ikke engang der.. Hvis den VADER på min bøf.. Så har jeg ikke lyst til bøffen mere

Og jeg synes altså ikke det er at være sart.. Vi har alle forskellige grænser og jeg kan godt forstå at folk synes kattehår i maden er klamt..

jaaa jeg er også opvokset med katte og hund og ja det er en del af det for man kan ikke holde øjne med alle de hår selv om jeg virkelig prøver hvis jeg finder et ja så vifter jeg det væk fjerner det...

hvis katten har været så fræk at slikke på min mad bliver det styk smit væk resten spiser jeg... de bakterier min kat har jamen dem har jeg jo også næsten for hun ligger på mig op af mig og vi er tæt hver dag lige som med min hund

Anmeld

17. maj 2013

VIPpigen

Fuldstændig enig...

Jeg er meget sart med min mad, og bare det jeg finder et af mine egne hår i maden, så er jeg færdig...

har prøvet at få en fastelavnsbolle, med et lille bitte stykke æggeskal, den var simpelthen ved at komme op igen, jeg duer slet ikke til "fremmed" ting i min mad...

Anmeld

17. maj 2013

CroQuis

Jeg er nu ikke så "sart", men vi er jo alle forskellige 

Er vokset op med hund, og har selv haft katte efter jeg flyttede hjemmefra. Og jeg fjerner sgu bare håret, hvis det lander i min mad  Min mor fælder også utroligt meget, så dengang jeg var lille, var der næsten altid et hår fra mor i maden... Ja faktisk sagde vi altid, at hvis ikke der var hår i, var det ikke mor der havde lavet den 

Anmeld

17. maj 2013

Faith

Jeg er vidst en smule dobbeltmoralsk på det område

Har selv en hund og 2 katte, og finder jeg et hår fra en af dem i min mad, bliver det da bare pillet fra.

Men er jeg på besøg hos andre der har dyr og finder hår fra dem i min mad, så mister jeg sku appetitten

Anmeld

17. maj 2013

Fenja09

tankai skriver:

Jeg gider da helst heller ikke have nogen former for hår i min mad, men nu har vi en semi-langhåret Schæfer og to langhårede katte, så det er næsten umuligt hvis vi ikke skulle finde et hår i ny og næ. Dog sker det meget sjældent, kan faktisk ikke huske hvornår jeg fandt hår i vores mad - herhjemme. Ville dog bare fjerne det og spise videre.

Er jeg hos andre og fandt dyrehår, så ville jeg være mere sart end hvis det er mine egne dyr, men ville dog nok spise maden alligevel. Synes faktisk det er mere ulækkert med menneskehår - sådan et langt et der er viklet ind i maden, adr! Så hellere et hår fra min kat!

/Fenja

Anmeld

18. maj 2013

tankai

Muhmi skriver:

Jeg er selv vokset op med både kat og hund, og har 2 katte hjemme hos mig selv.. 

1 enkelt hår, kan jeg måske klare, men når hele skålen kant har små katte hår, så siger jeg Tak for mad! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.