V-smile pocket ??? Nogen der kender den ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2013

bøllen

Op op flere der kender til denne maskine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

LLN

bøllen skriver:

Op op flere der kender til denne maskine

Hej

Min søn havde en han brugte fra han var 3-5 ca. derefter fik han nintendo og så var den ikke interessant mere.

Anmeld

15. maj 2013

bøllen

LLN skriver:

Hej

Min søn havde en han brugte fra han var 3-5 ca. derefter fik han nintendo og så var den ikke interessant mere.

Ok tak for svar - og den var fin til den alder ?

min dreng er 3 ( blev i okt ) tænkte den kunne være fin men gider heller ikke bruge penge på den hvis den ikke er god

Anmeld

15. maj 2013

helle85

bøllen skriver:

Ok tak for det :-)

så vil jeg overveje sådan en til ham :-)

hvilken alder brugte dine den ??

jeg mener min dreng var 3,5-4 år da de fik den og han kunne godt spille på den, men min datter har haft svære ved at spille på sådan noget

Anmeld

15. maj 2013

bøllen

helle85 skriver:

jeg mener min dreng var 3,5-4 år da de fik den og han kunne godt spille på den, men min datter har haft svære ved at spille på sådan noget

Tak for svar .. Tror vi springer på den så må vi se om det har interesseinteresse

Anmeld

17. maj 2013

LLN

bøllen skriver:

Ok tak for svar - og den var fin til den alder ?

min dreng er 3 ( blev i okt ) tænkte den kunne være fin men gider heller ikke bruge penge på den hvis den ikke er god

alt efter hvor voldsom han er kan han måske også håndtere en nintendo, specielt hvis han ofte er sammen med ældre børn.

Anmeld

17. maj 2013

bøllen

LLN skriver:

alt efter hvor voldsom han er kan han måske også håndtere en nintendo, specielt hvis han ofte er sammen med ældre børn.

Han har krudt i måsen , hvis det er det du mener ?

han er ikke sammen med børn som spiller på Nintendo . Grunden til jeg tænkte denne er f.eks når vi kører længere turer , så spiller storebrøderne på deres telefoner . 

og tænkte han måske er lige lille nok til at håndtere en Nintendo ( da han har krudt bag i ) havde fundet en brugt med 3 spil  til 200kr . 

Anmeld

17. maj 2013

SjeBets

vores har alle nintendoer, og den mindste har spiller på de andres siden han var en 3 år, og det har gået helt fint, han vil jo gerne det de vil.

Nu er de så store de har købt tablets, så vil han jo også gerne være med der, så han spiller på vores tablet, han bliver 5 her til august. 

De har haft en V smile, den tabte de hurtig interessen for, da spillene er meget simple i deres mening  

Anmeld

17. maj 2013

bøllen

SjeBets skriver:

vores har alle nintendoer, og den mindste har spiller på de andres siden han var en 3 år, og det har gået helt fint, han vil jo gerne det de vil.

Nu er de så store de har købt tablets, så vil han jo også gerne være med der, så han spiller på vores tablet, han bliver 5 her til august. 

De har haft en V smile, den tabte de hurtig interessen for, da spillene er meget simple i deres mening  

Tak for svar .. Han kender slet ikke til spille maskiner og har aldrig prøvet det . Vores de store , spiller ikke længere på de maskiner.

han bruger ofte iPad men mest til tegnespil og ind imellem til spil .

v- smilen var til tænkt til længere kører turer da de store spiller på telefonerne.

fandt en brugt med 3 spil til 200kr så må vi se om han gider . Han kan til tider være lidt vild så den store invistering skulle det ikke være . Han har desværre ikke helt fanget at man skal passe på tingene .

tænker v-smile måske var god som start ( håber jeg )

Anmeld

17. maj 2013

SjeBets

når den ikke er dyrere så ville jeg bare prøve, og så se Har selv en pige som ødelægger alt, eller smider det væk... suk ... hun har lige smadret hendes Samsung Tablet, men hvad kan man gøre .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.