jeg nægter ham samvær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2013

Bshizzle

.. det er fandme ikke i orden at kigge i ens X's konto!!! 

Han kan sagtens ha huset fyldt med Mad og ting til at forsørge de børn, eller for den sags skyld kontanter på sig

Hvis min X havde gjort dette mod mig (vi har haft fælles konto i mange år..) SÅ havde jeg sku meldt ham direkte til politiet!. 

Sorry... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

jydeinden

hvis min eks havde tjekket min konto var jeg blevet mere end stiktosset, børn i fællesskab eller ej. Jeg kan absolut ikke se hvordan man på nogen måder kan retfærdiggøre at man snager i andres privatliv. Hvis du reelt er bekymret for om jeres børn får mad, og det ikke "bare" er en undskyldning fordi du er sur over at han stjal pengene, så synes jeg jo du burde snak med ham om det. For den opførelse du har vist gavner da aldels ikke jeres børn eller dit samarbejde med deres far. Og at du vil nægte ham samvær med dem på det grundlag gør mig ærligt ret målløs.

Anmeld

8. maj 2013

PernilleogLouis

Anonym skriver:

ja nu nægter jeg min x samvær med vores drenge vi har sammen

sagen drejer sig om jeg startede tråden (når far stjæler)
han stjal jo fra sin egen søn, og han har endnu ikke afleveret pengene tilbage

NU har jeg bare fået NOK, og har ved hjælp af en god hukommelse været på hans netbank og undersøge hans konti, og den står faktisk i minus og vi er alså kun den 7 maj ikk

NÅ men hvis hans konto er i minus, hvordan skal han så kunne tage sig af sine drenge når han har dem ??
han skal have vores ælste fra torsdag til søndag, men hvis ikke jeg kan være sikker på at der er mad på bordet så vil jeg ikke udlevere ham

er jeg gal på den ??
eller er det okay ???

jeg har snakket med statsforvaltningen som siger at jeg har sidste ord, og nægter jeg må han søge samvær

Ja jeg syns du er gal på den - og tvivler da på hvis i gik i sf at du så ville få medhold i at han ikke må se børnene på det grundlag.

Det er synd både for børrnene og deres far

Anmeld

8. maj 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

ja nu nægter jeg min x samvær med vores drenge vi har sammen

sagen drejer sig om jeg startede tråden (når far stjæler)
han stjal jo fra sin egen søn, og han har endnu ikke afleveret pengene tilbage

NU har jeg bare fået NOK, og har ved hjælp af en god hukommelse været på hans netbank og undersøge hans konti, og den står faktisk i minus og vi er alså kun den 7 maj ikk

NÅ men hvis hans konto er i minus, hvordan skal han så kunne tage sig af sine drenge når han har dem ??
han skal have vores ælste fra torsdag til søndag, men hvis ikke jeg kan være sikker på at der er mad på bordet så vil jeg ikke udlevere ham

er jeg gal på den ??
eller er det okay ???

jeg har snakket med statsforvaltningen som siger at jeg har sidste ord, og nægter jeg må han søge samvær

Det får konsekvenser for dig selv, det er jo ulovligt at nægt samvær.. Og du kan jo ikke så godt fortælle grunden for du har gjort noget der er hamrende ulovligt der give bøde og mindst en betinget straf.. Tror du selv på at du ville kunne få fuld forældremyndighed med en såDan dom.. Nej..

men skynd dig at hæve deres opsparinger og sæt dem ind på en konto han ikke kan hæve fra.. Og skid hul i de 600kr.

Og så må du lade statsforvaltningen tage affære..

Anmeld

8. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Din tråd oser af at du vil straffe far. Men det er da børnene det går udover. børnene skal da have lov til at besøge far og så må han finde ud af hvordan han lige kare mad. Du ved ikke hvad han har liggende derhjemme? Om hans forældre lige giver et lille tilskud osv. 

Jeg synes du skal sige til ham at han skal overføre de 400kr tilbage i rater. Så han bedre kan overskue det. (det er trods alt kun 400kr) 

en anden ting: måske du skal have en mere anerkende tilgang til faren til dine børn. Sæt dig ned med ham og spørg om du ikke skal hjælpe med at få overblik i økonomien. Nu har i jo haft fælles før, så det vil du gerne gøre for ham. 

Jeg tror du når længere med den end: nu kigger jeg på hans konto og tjekker at han ikke har en øre og når jeg har gjort det, ja så får han sku ikke børnene at se. (Det er i øvrigt ulovligt uanset om du havde tilladelse før - det har du ikke nu) 

en ting jeg ikke forstår. I en tidligere tråd skrev du at han d. 5 maj sagde at han ikke havde nogen penge. Hvorfor så tjekke hans konto for at få det samme frem? 

Anmeld

8. maj 2013

B&J

jeg syntes også du er slem,

du nægter en far samvær????? bare fordi han er dum og stjæler og han konto er i minus hvad er du for en mor????

måske skulle du bare få gjord sådan som folk har skrevet i den anden, oprette en anden konto hvor du sætter penge ind på til jeres barn.... så er den slået og det med han ingen penge har jamen så kan være han spiser hjemme ved sine forælder så jeres barn får mad ikke...

syntes nu heller ikke du skal male fanden på væggen...

MEN I ER IKKE SAMMEN SÅ HAR DU INGEN RET TIL AT TJEKKE HANS KONTO SKAM DIG!!!!!!

Anmeld

8. maj 2013

MorDk

Anonym skriver:

det VED jeg han ikke har

han siger helt konkret at han ikke ejer en krone

og hvis ik han har en krone, så er der sku heller ikke til mad

og ja jeg ved godt at man vil blive tosset ved tjek af ens konto, men jeg er nød til det for mine egne børn sikkerhed,-.
så koste hvad det koste må , de kommer først

Men hvis du gør noget ulovligt... og bliver staffet hvad så med dine unger?

Anmeld

8. maj 2013

mth1987

Nu er det svært at udtale sig når jeg ikk står i samme situation. og heller ikk kender til jeres fortid. 

men så længe børnene har det godt med deres far ville jeg ikk nægte samvær. Børnene elsker vel deres far og vil da sikkert blive kede af at få af vide de ikk ka besøge far mere.

hvis dit forhold med faren ikk er så godt ville jeg syntes det var en dårlig ide at han kun må se dem hos dig. for børnenes skyld. 

Og hvis du er bange for de ikk får mad hos deres far kan du aftale at du laver madpakke til dem de kan få med. 

Anmeld

8. maj 2013

Nemesis

Hans økonomi kommer faktisk ikke dig ved. Længere er den ikke!

Du kan flytte dine penge til en konto han ikke kan røre, så han ikke kan stjæle jeres børns penge, men der stopper dine muligheder også.

Du ved jo heller ikke om han så kører til sine forældre med drengene så de får mad, eller finder noget i fryseren,kører til venner..,eller overtrækker sit kort!
Det rager faktisk heller ikke dig HVAD han gør.
Man må gå ud fra at manden er klog nok til at vide at der skal mad på bordet og ellers ser børnehaven vel hvis der ikke er madpakke med?!

Men indtil han reelt IKKE kan fodre sine børn af, så er der ikke meget du kan gøre. At nægte samvær vil gøre din sag skade, for han har RET til samvær!

Anmeld

8. maj 2013

LinLin

Ja!!! Du er fuldstændig gal på den!

- så tror jeg ikke jeg behøver at skrive mere, for det vil absolut ikke være til din fordel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.