Anonym skriver:
ja nu nægter jeg min x samvær med vores drenge vi har sammen 
sagen drejer sig om jeg startede tråden (når far stjæler)
han stjal jo fra sin egen søn, og han har endnu ikke afleveret pengene tilbage 
NU har jeg bare fået NOK, og har ved hjælp af en god hukommelse været på hans netbank og undersøge hans konti, og den står faktisk i minus
og vi er alså kun den 7 maj ikk
NÅ men hvis hans konto er i minus, hvordan skal han så kunne tage sig af sine drenge når han har dem ??
han skal have vores ælste fra torsdag til søndag, men hvis ikke jeg kan være sikker på at der er mad på bordet så vil jeg ikke udlevere ham
er jeg gal på den ??
eller er det okay ???
jeg har snakket med statsforvaltningen som siger at jeg har sidste ord, og nægter jeg må han søge samvær
okay.. kan ikk lige se hvorfor du skal tjekke hans konto, desuden er det for vildt ulovligt!
det kan godt værer han har stjålet men det er stadig ikk iorden at tjekke den X konto.
og ja du har sidste ord, det er i din fulde ret til og nægte ham at se børne, men nu skal du også tænke på børne og ikk kun at du er sur over at han har stålet! det går jo mest ud over børne!
det er bare set fra mine øjne, og hvis du er i tvivl om han har penge, så tag da en stille og rolig snak med ham, ikk for din eller hans skyld men for børnes skyld!
Anmeld