jeg nægter ham samvær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2013

isabellasmor

DAs mor skriver:

Virkelig?

Hvis de har en aftale om at de har dem delt på en bestemt måde så kan hun da heller ikke bare nægte at udlevere dem til ham! Det håber jeg i hvert fald ikke man bare kan!

Og måske man som ts lige skal tænke over sin overskrift for ellers kommer pænt meget til at virke som om man bare trækker i land/ bløder op når man finder ud af, flertallet synes man er helt gal den

Ja det kunne være overskriften skulle ha lydt anderledes. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

LillepigensFar

Anonym skriver:

ja nu nægter jeg min x samvær med vores drenge vi har sammen

sagen drejer sig om jeg startede tråden (når far stjæler)
han stjal jo fra sin egen søn, og han har endnu ikke afleveret pengene tilbage

NU har jeg bare fået NOK, og har ved hjælp af en god hukommelse været på hans netbank og undersøge hans konti, og den står faktisk i minus og vi er alså kun den 7 maj ikk

NÅ men hvis hans konto er i minus, hvordan skal han så kunne tage sig af sine drenge når han har dem ??
han skal have vores ælste fra torsdag til søndag, men hvis ikke jeg kan være sikker på at der er mad på bordet så vil jeg ikke udlevere ham

er jeg gal på den ??
eller er det okay ???

jeg har snakket med statsforvaltningen som siger at jeg har sidste ord, og nægter jeg må han søge samvær

okay.. kan ikk lige se hvorfor du skal tjekke hans konto, desuden er det for vildt ulovligt!

det kan godt værer han har stjålet men det er stadig ikk iorden at tjekke den X konto.

og ja du har sidste ord, det er i din fulde ret til og nægte ham at se børne, men nu skal du også tænke på børne og ikk kun at du er sur over at han har stålet! det går jo mest ud over børne!

det er bare set fra mine øjne, og hvis du er i tvivl om han har penge, så tag da en stille og rolig snak med ham, ikk for din eller hans skyld men for børnes skyld!

Anmeld

11. maj 2013

LillepigensFar

Anonym skriver:

nu har jeg ligesom haft tilladelse til at se hans konto fra tidligere da jeg skulle orden noget økonomi for ham
plus vi har haft fælles i 4 år , så jeg kender jo hans krantende økonomi

at han så ikke har ændret sin kode og det er ikke min fejl
det kunne hán jo bare ha gjort

men det er for pokker ikk sagen ved det drejer sig om !!!!

jeg prøvede ik at starte en diskution om hans konto eller ej, men om han har penge til at forsørge sine børn og det har han IKKE

hvis du sprøg os om han har penge og du selv kender svaret, hvorfor så starte tråden??

Anmeld

20. maj 2013

mortilflere

Måske er hsn ved at få styr på pengene og har lavet kuvert systemet ?????

Hvad endte du med at gøre ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.