Elgaard73 skriver:
Fordi at hun selv skrev at han længe har været et farlig bandit (kriminel) og længe har haft store problemmer med økonomien...Det var hendes grund til at forlade ham...
Så hun har jo vidst disse ting hele tiden... og alligevel laver hun en frivillig aftale med ham. Personlig syntes jeg ikke at hans lån eller tyveri fra børnenes konto ( hvor forkastelig det end er), umiddelbart gør ham i ringere stand til at tage sig af børnene, i hans weekender.
Hendes eneste grund til at ville fratage ham fraværet eller i det mindste overvåge det, er hans dårlige økonomi...som hun, efter eget udsagn, hele tiden har været vidende om.
Det er det jeg studser lidt over.
Må være enig.
Synes ikke det er ok at kigge eksens netbank, og der er faktisk langt flere end man skulle tro derude, med ret så dårlig økonomi, som er fantastiske forældre, hvor børnene ikke mangler noget. Og mange forældre som låner/tager fra en opsparing de har lavet. Vi har af sikkerhedsmæssige grunde, låst børnenes børneopsparing, ved dog ikke om deres konfirmationsopsparing er låst
Selvfølgelig vil jeg også gøre alt for at mine børn har det godt, men havde jeg været bekymret, ville jeg tage en snak med børnenes far, og evt sende noget mad med derover, eller hvis børnene var store nok, bede dem ringe hjem hvis der var noget
Selvfølgelig bekymrer man sig, men man kan jo ikke reagere på en situation som ikke er sket, og man ikke ved, med 100% sikkerhed, vil ske
Anmeld