jeg nægter ham samvær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2013

isabellasmor

Elgaard73 skriver:

Nu sidder jeg som et spørgsmålstegn... Jeg kan for så vidt godt følge dig i at hun jo sikkert kender manden ih og åh så godt....

Men, men, men... Inden der blev hævet penge fra børnenes konto og inden hun tjekkede netbank, har hun jo alligevel valgt at lave en dele ordning omkring børnene ( helt uden indblandning fra andre, som hun selv udtrykker det). 

Så er det at jeg tænker, at så kan han skisme da ikke være så forfærdeligt et menneske, som hun ellers prøver på at gøre ham til denne tråd... Altså, hun er helt frivilligt gået med til at dele sine børn med ham i første omgang.... 

Arhh...der er altså noget i denne melodi der klinger lidt hult...

Han er jo altså trods alt børnenes far..... kan ikke se hvorfor det ikke hænger sammen, bare fordi hun frivilligt er gået med til en deleordning.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

Elgaard73

isabellasmor skriver:

Han er jo altså trods alt børnenes far..... kan ikke se hvorfor det ikke hænger sammen, bare fordi hun frivilligt er gået med til en deleordning.. 

Fordi at hun selv skrev at han længe har været et farlig bandit (kriminel) og længe har haft store problemmer med økonomien...Det var hendes grund til at forlade ham...

Så hun har jo vidst disse ting hele tiden... og alligevel laver hun en frivillig aftale med ham. Personlig syntes jeg ikke at hans lån eller tyveri fra børnenes konto ( hvor forkastelig det end er), umiddelbart gør ham i ringere stand til at tage sig af børnene, i hans weekender. 

Hendes eneste grund til at ville fratage ham fraværet eller i det mindste overvåge det, er hans dårlige økonomi...som hun, efter eget udsagn, hele tiden har været vidende om. 

Det er det jeg studser lidt over.

Anmeld

9. maj 2013

Kløver

Elgaard73 skriver:

Fordi at hun selv skrev at han længe har været et farlig bandit (kriminel) og længe har haft store problemmer med økonomien...Det var hendes grund til at forlade ham...

Så hun har jo vidst disse ting hele tiden... og alligevel laver hun en frivillig aftale med ham. Personlig syntes jeg ikke at hans lån eller tyveri fra børnenes konto ( hvor forkastelig det end er), umiddelbart gør ham i ringere stand til at tage sig af børnene, i hans weekender. 

Hendes eneste grund til at ville fratage ham fraværet eller i det mindste overvåge det, er hans dårlige økonomi...som hun, efter eget udsagn, hele tiden har været vidende om. 

Må være enig.

Synes ikke det er ok at kigge eksens netbank, og der er faktisk langt flere end man skulle tro derude, med ret så dårlig økonomi, som er fantastiske forældre, hvor børnene ikke mangler noget. Og mange forældre som låner/tager fra en opsparing de har lavet. Vi har af sikkerhedsmæssige grunde, låst børnenes børneopsparing, ved dog ikke om deres konfirmationsopsparing er låst
Selvfølgelig vil jeg også gøre alt for at mine børn har det godt, men havde jeg været bekymret, ville jeg tage en snak med børnenes far, og evt sende noget mad med derover, eller hvis børnene var store nok, bede dem ringe hjem hvis der var noget

Selvfølgelig bekymrer man sig, men man kan jo ikke reagere på en situation som ikke er sket, og man ikke ved, med 100% sikkerhed, vil ske

Anmeld

9. maj 2013

LinLin

isabellasmor skriver:

Nu kom mit svar så efter at ts havde skrevet at hun ville lade ham se dem hjemme ved hende. 

Uanset hvad så må hun jo for søren da kende manden. Så hvis hun er utryg eller siger han ingen penge har til mad, så tror jeg faktisk jeg vælger at tro på det  Og deraf hele mit svar du citerede 

Nu henviste min kommentar til det fremhævede røde hvor du skriver hun jo ikke nægter ham samvær øøøh...

Anmeld

9. maj 2013

isabellasmor

DAs mor skriver:

Nu henviste min kommentar til det fremhævede røde hvor du skriver hun jo ikke nægter ham samvær øøøh...

Igen, ts nægter ham ikke at se dem, det skal bare være hos hende. Jeg læser ikke kun overskriften når jeg debatterer 

Anmeld

9. maj 2013

isabellasmor

Elgaard73 skriver:

Der er vi så bare uenige.

Synes der er skræmmende man kan stjæle penge fra sine børn, og i mine øjne er sådan en person det jeg vil kalde for ustabil, og en person i slem psykisk tilstand... 

Hun laver en frivillig aftale, går jeg udfra, fordi han er børnenes far. Men på et eller andet tidspunkt så er det bare nok med dårligdom. min grænse ville også nås hvis nogle stjal fra mine børn . 

Anmeld

9. maj 2013

LinLin

isabellasmor skriver:

Igen, ts nægter ham ikke at se dem, det skal bare være hos hende. Jeg læser ikke kun overskriften når jeg debatterer 

Virkelig?

Hvis de har en aftale om at de har dem delt på en bestemt måde så kan hun da heller ikke bare nægte at udlevere dem til ham! Det håber jeg i hvert fald ikke man bare kan!

Og måske man som ts lige skal tænke over sin overskrift for ellers kommer pænt meget til at virke som om man bare trækker i land/ bløder op når man finder ud af, flertallet synes man er helt gal den

Anmeld

9. maj 2013

Elgaard73

isabellasmor skriver:

Der er vi så bare uenige.

Synes der er skræmmende man kan stjæle penge fra sine børn, og i mine øjne er sådan en person det jeg vil kalde for ustabil, og en person i slem psykisk tilstand... 

Hun laver en frivillig aftale, går jeg udfra, fordi han er børnenes far. Men på et eller andet tidspunkt så er det bare nok med dårligdom. min grænse ville også nås hvis nogle stjal fra mine børn . 

Jamen, så må jeg jo så indrømme et jeg også er ustabil og jeg befinder mig i en slem psykisk tilstand, for jeg har på et tidspunkt også hapset 250 kr fra min søn's sparebøsse.... Og der gik faktisk lidt over 2 måneder, førend at jeg (huskede) at betale dem tilbage.

Min pointe er, at så vidt jeg husker, så var det her for nyligt at han havde taget pengene og med vidende om hans elendige økonomi, ville jeg måske lige besinde mig lidt, inden jeg fløj op under taget... Måske lige give ham en chance for at skrabe pengene sammen igen.. Han siger jo på intet tidspunkt at han IKKE har planer om at betale tilbage... 

Anmeld

9. maj 2013

Koen.

Loa skriver:

Okay det var virkelig mærkeligt, var virkelig sikker på jeg havde læst det som om du havde skrevet det

Men jeg synes stadig ikke det med netbanken er relevant at bringe ind i sagen hele tiden. Det gør jo hverken til eller fri....

Det må have været en anden, for det har jeg ikke udtalt mig om

Anmeld

10. maj 2013

isabellasmor

Elgaard73 skriver:

Jamen, så må jeg jo så indrømme et jeg også er ustabil og jeg befinder mig i en slem psykisk tilstand, for jeg har på et tidspunkt også hapset 250 kr fra min søn's sparebøsse.... Og der gik faktisk lidt over 2 måneder, førend at jeg (huskede) at betale dem tilbage.

Min pointe er, at så vidt jeg husker, så var det her for nyligt at han havde taget pengene og med vidende om hans elendige økonomi, ville jeg måske lige besinde mig lidt, inden jeg fløj op under taget... Måske lige give ham en chance for at skrabe pengene sammen igen.. Han siger jo på intet tidspunkt at han IKKE har planer om at betale tilbage... 

Jamen jeg har stadig fuldstændig samme holdning. Jeg synes det er meget mærkeligt at stjæle fra sine børn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.