jeg nægter ham samvær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.007 visninger
103 svar
282 synes godt om
7. maj 2013

Anonym trådstarter

ja nu nægter jeg min x samvær med vores drenge vi har sammen

sagen drejer sig om jeg startede tråden (når far stjæler)
han stjal jo fra sin egen søn, og han har endnu ikke afleveret pengene tilbage

NU har jeg bare fået NOK, og har ved hjælp af en god hukommelse været på hans netbank og undersøge hans konti, og den står faktisk i minus og vi er alså kun den 7 maj ikk

NÅ men hvis hans konto er i minus, hvordan skal han så kunne tage sig af sine drenge når han har dem ??
han skal have vores ælste fra torsdag til søndag, men hvis ikke jeg kan være sikker på at der er mad på bordet så vil jeg ikke udlevere ham

er jeg gal på den ??
eller er det okay ???

jeg har snakket med statsforvaltningen som siger at jeg har sidste ord, og nægter jeg må han søge samvær

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

Tip!

Selvom at kontoen er i minus, så kan manden jo sagtens have kontanter på sig?! 

Jeg ville iøvrigt blive hamrende tosset hvis der var nogen som tjekkede min konto.. Det er IKKE iorden.. 

Anmeld

7. maj 2013

Louise H.

Ehm, hvorfor går du på hans netbank? Det rager da ikke dig, hvor mange penge han har eller ikke har!

Anmeld

7. maj 2013

Anonym trådstarter

Twinkle little star skriver:

Selvom at kontoen er i minus, så kan manden jo sagtens have kontanter på sig?! 

Jeg ville iøvrigt blive hamrende tosset hvis der var nogen som tjekkede min konto.. Det er IKKE iorden.. 

det VED jeg han ikke har

han siger helt konkret at han ikke ejer en krone

og hvis ik han har en krone, så er der sku heller ikke til mad

og ja jeg ved godt at man vil blive tosset ved tjek af ens konto, men jeg er nød til det for mine egne børn sikkerhed,-.
så koste hvad det koste må , de kommer først

Anmeld

7. maj 2013

Gittemor09

læste faktisk om en idag der fik en fængsels dom + en masse dagbøder "bare" for og læse sin x's sms'er....

hvad tror du så ikke din dom vil blive?

og selvom kontoen er i minus kan han jo godt have hævet penge og have liggende...

synes egentlig ikke du kan blande dig i hvorvidt der er penge til mad eller ej, for er sikker på han nok skal finde en løsning...

og pengene han har taget fra din søn er fortid, og måske tænker han ikke sådan lige over det mere som du gør....

Anmeld

7. maj 2013

Tranebaer

Du vil gerne straffe ham, men i virkeligheden straffer du dine børn, når de ikke må se deres far.

Anmeld

7. maj 2013

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

læste faktisk om en idag der fik en fængsels dom + en masse dagbøder "bare" for og læse sin x's sms'er....

hvad tror du så ikke din dom vil blive?

og selvom kontoen er i minus kan han jo godt have hævet penge og have liggende...

synes egentlig ikke du kan blande dig i hvorvidt der er penge til mad eller ej, for er sikker på han nok skal finde en løsning...

og pengene han har taget fra din søn er fortid, og måske tænker han ikke sådan lige over det mere som du gør....

nu har jeg ligesom haft tilladelse til at se hans konto fra tidligere da jeg skulle orden noget økonomi for ham
plus vi har haft fælles i 4 år , så jeg kender jo hans krantende økonomi

at han så ikke har ændret sin kode og det er ikke min fejl
det kunne hán jo bare ha gjort

men det er for pokker ikk sagen ved det drejer sig om !!!!

jeg prøvede ik at starte en diskution om hans konto eller ej, men om han har penge til at forsørge sine børn og det har han IKKE

Anmeld

7. maj 2013

Anonym trådstarter

Tranebaer skriver:

Du vil gerne straffe ham, men i virkeligheden straffer du dine børn, når de ikke må se deres far.

han må skam gerne se dem

men så blir det HER hos os! og ikke hos ham

Anmeld

7. maj 2013

Fenja09

Anonym skriver:

ja nu nægter jeg min x samvær med vores drenge vi har sammen

sagen drejer sig om jeg startede tråden (når far stjæler)
han stjal jo fra sin egen søn, og han har endnu ikke afleveret pengene tilbage

NU har jeg bare fået NOK, og har ved hjælp af en god hukommelse været på hans netbank og undersøge hans konti, og den står faktisk i minus og vi er alså kun den 7 maj ikk

NÅ men hvis hans konto er i minus, hvordan skal han så kunne tage sig af sine drenge når han har dem ??
han skal have vores ælste fra torsdag til søndag, men hvis ikke jeg kan være sikker på at der er mad på bordet så vil jeg ikke udlevere ham

er jeg gal på den ??
eller er det okay ???

jeg har snakket med statsforvaltningen som siger at jeg har sidste ord, og nægter jeg må han søge samvær

En ting er at han stjæler fra sin søn - det bør han selvfølgelig ikke gøre, men at du tjekker hans netbank, hvilket er super ulovligt det er da helt vildt og overhovedet ikke noget der kommer dig ved.

Ja, undskyld hvis det lyder hårdt, men det synes jeg dæleme er frækt af dig og slet ikke i orden!

Et eller andet sted synes jeg faktisk det er synd for børnene at du vælger at straffe faren og ikke lader dem se ham. Forstår godt du er sur over episoden med de penge han ikke har tilbagebetalt, men han kan jo være inde i en træls periode ( kender selvfølgelig slet ikke til hans/jeres historie), men jeg ville personligt snakke med min datters far om det i stedet for at nægte samvær - det ville jo gå ud over min datter, som elsker sin far.

/Fenja

Anmeld

7. maj 2013

Louise H.

Anonym skriver:

nu har jeg ligesom haft tilladelse til at se hans konto fra tidligere da jeg skulle orden noget økonomi for ham
plus vi har haft fælles i 4 år , så jeg kender jo hans krantende økonomi

at han så ikke har ændret sin kode og det er ikke min fejl
det kunne hán jo bare ha gjort

men det er for pokker ikk sagen ved det drejer sig om !!!!

jeg prøvede ik at starte en diskution om hans konto eller ej, men om han har penge til at forsørge sine børn og det har han IKKE

Bare fordi du kender hans kode giver dig altså ikke ret til at gå ind og kigge

Og hvis du er så nervøs for at dine børn ikke får mad, så må i aftale samvær hos dig. At du nægter din x samvær med børnene straffer også dine børn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.