Eksperthjælp: smerter og pletdblødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
0 svar
0 synes godt om
27. april 2013

Charlotte Grumme

"smerter og pletdblødning"

Hej Charlotte..
Har skrevet tidligere angående mine smerter og pletblødninger (brunlige dog nogle gange frisk) Jeg har været ved lægen han mærkede min livmoder og æggestokke som var ømme... han tog en graviditetstest som var negativ.. nu er min mens udeblevet i 2 dage.. og får stød i min venstre side, til tider.. lægen vil først se mig om 2 uger til en celletest... stødene gør så ondt og har til tider lidt kvalme... Jeg har en kobberspiral, håber snart at høre fra dig... ringede til vagtlægen og de kunne ikke gøre noget, da de ikke har udstyr til det.. fik afvide jeg skulle ta til egen læge... men har kimet han ned på det sidste.. jeg blev testet positiv for blærebetændelse, men efter de havde dyrket den, var den negativ.. eeehaa er så forvirret.. føler ikke jeg bliver hørt.. håber du kan hjælpe mig lidt med nogle svar..

Charlottes svar

Kære du
Jeg beklager at du har måtte vente på mit svar, men jeg har været på kursus i ulandet. Jeg ved ikke hvad jeg skal svare dig, for der er jo flere forhold. Dels din blærebetændelse, din pletblødning og dine smerter. Det synes jeg du skal gå til din læge med. Held og lykke, varme hilsner Charlotte, www.grumme.dk

En kvinde/familie der mister et barn – hvad enten det sker før eller efter fødslen – bliver ramt af et tab der implicerer alle lag af personligheden, parforholdet og troen på fremtiden.Charlotte tilbyder at give erfaren og kvalificeret støtte til at bearbejde de vanskelige følelser der er knyttet til alle tab – og især når det er et barn man mister.

Se Charlottes hjemmeside: Grumme.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.