Opret gratis profil  

Cuvette steg... Hjælp...

Visninger: 2.603   Svar: 3

Mira0911

Jeg skal lave en cuvette steg idag... Hvad kan jeg krydre den med?
Jeg er ikke lige den der tit laver steg... Det sker yderst sjældent... Så tænkte at i måske havde nogen idéer til hvad jeg kan gøre...

Jordbærpigen

Jeg plejer bare at ridse den, krydre den med rigeligt salt, smække den i en stegepose og så give den 20 min. ved 200 grader og efterfølgende ca. 1 time ved 175 grader. Herefter lader jeg den hvile i staniol, håndklæde osv. indtil vi skal spise
Mira0911

Tak for rådet.. Men jeg synes godt nok der meget fedt på den vi har... Og er ikke lige den type som har lyst til alt det fedt... Min kæreste kan spise det, hvis det er rigtig sprødt...
Cris

Jeg ved det ikke, men jeg kan huske (nu spiser jeg ikke kød, jeg har været vegetar i de sidste 12 år, så man glemmer mange ting hehe) nogle opskrifter fra Spanien som kan være lidt innovativ til dig og måske dine gæster. Min mormor og mor, som kommer fra central Spanien har aldid brug paprika pulver (de blander søde paprika pulver med en lille smule stærk pulver), hvidløg, oregano, lidt salt og lidt oliven olie til at binde det sammen. Det hele kommer der i en morter eller du blander det på et eller andet måde. De smørre kødet (lige meget hvilke slags) med det og smider det i en tuperware boks eller i en dybfrostpose. De gjorde det om morgenen og kødet skulle bruges om aftenen eller næste dag. Og så kom det på grilpanden eller der, hvor du laver panden. Det er bare en hit hver gang!
Gå til kategorien "Madopskrifter"
Til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333