Nogen der vil dele deres sunde kostplan (slankekur)

Visninger: 1.839   Svar: 7

Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd

2. februar 2013

Isaac's mor

Profilbillede for Isaac's mor
0
Elsker min lille mand :-*

Nu må det være nu altså, det er 8 måneder siden jeg fødte og jeg mangler stadig 11 kilo fra før jeg blev gravid... NU MÅ DE ALTSÅ VÆK, eller i hvertfald det meste Så jeg kan få min slanke krop igen!
Begynder at træne hver anden dag snart, men det jo ikk nok hvis man sidder med fed mad hjemmefra... Så jeg tænkte om nogen af jer vil dele jeres kostplan som i havde under slankekur, en som virker! men som er lækker og mætter! Jeg er ligeglad hvis det er meget det samme (det skal lige siges jeg ikk kan li rå tomater eller peber frugter desværre)
Håber nogen vil hjælpe for har ikk så meget fantasi når det gælder mad..

Anmeld Svar

2. februar 2013

Homemade

Tror det her er en god kur:

www.soendag.dk/Sundhed/Kost/2013/01/03-slanketillaeg.aspx

Kan desværre ikke lave det til et link!

knus 

Anmeld Svar

2. februar 2013

Isaac's mor

0
Homemade skriver:

Tror det her er en god kur:

www.soendag.dk/Sundhed/Kost/2013/01/03-slanketillaeg.aspx

Kan desværre ikke lave det til et link!

knus 

Ja den lyder da super! :O
Men kunne godt bruge lidt opskrifter derfra, jeg er bestemt ikke kok

Anmeld Svar

2. februar 2013

Freyjasmor

Profilbillede for Freyjasmor
0
Freyja er en rapand!
Isaac's mor skriver:

Ja den lyder da super! :O
Men kunne godt bruge lidt opskrifter derfra, jeg er bestemt ikke kok

Jeg vil lige anbefale go' kuren, på tv2! Der er indkøbslister, madplan for hver uge så længe du har brug for det, og selvfølgelig opskrifter
Og så er det gratis!

Anmeld Svar

2. februar 2013

Isaac's mor

0
Freyjasmor skriver:

Jeg vil lige anbefale go' kuren, på tv2! Der er indkøbslister, madplan for hver uge så længe du har brug for det, og selvfølgelig opskrifter
Og så er det gratis!

Det vil jeg da lige kigge på!
Tv2 er til tider ret geniale

Anmeld Svar

2. februar 2013

Isaac's mor

0
Freyjasmor skriver:

Og så er det gratis!

Har tildmeld mig nu, den virker super fed.. Men synes ikk rigtig den kostplan kommer frem, men det kan jo være den kommer senere Håber for sidder og er lidt sulten og kunne godt bruge lidt morgenmads inspiration hehe

Anmeld Svar

2. februar 2013

Freyjasmor

Profilbillede for Freyjasmor
0
Freyja er en rapand!
Isaac's mor skriver:

Har tildmeld mig nu, den virker super fed.. Men synes ikk rigtig den kostplan kommer frem, men det kan jo være den kommer senere Håber for sidder og er lidt sulten og kunne godt bruge lidt morgenmads inspiration hehe

Hehe! Vi begynder også snart på den herhjemme, starter bare fra uge 1

Anmeld Svar

5. februar 2013

Ønskebarnet12

Profilbillede for Ønskebarnet12
0
Han er ude:)

Jeg tog i alt 18 kg på tabte 12 kg først 2 uger efter fødslen og resten har jeg kun ændret min kost og tabt over 1 1/2 måned 7,5 kg 

Nu gør jeg sådan at jeg har en enkel usund dag hvor jeg spiser noget fedt mad, men overpropper mig ikke med det. Resten af dagene spiser jeg sundt

Dagen starter med :

morgenmad: havregryn kogt i vand til det bliver græd agtigt. Engang imellem heler jeg lidt kanel ned i for sødme men tit fortrænger jeg den almindelige. Så skære jeg en halv banan i skiver, en håndfuld blåbær og mandler i, med en smule kokosmel. Ved siden af drikker jeg vand med frostbær/citron/lime/mynte/agurk lige hvad du bedst kan lide. Ellers drikker jeg smoothie lavet med frost bær, halv banan, of skummemælk. Og ellers kan du jo drikke varm grøn te. Hvis di foretrække sød grøn te kan du erstatte sukker med sødemidler tabletter. 

Frokost spiser jeg knækbrød sport 2 skiver med kalkun eller kylling pålæg eller æg. Husk at kigge på protein indholdet og mindre kulhydrat indhold og kalorier. Så kommer jeg en masse grønsager oven på. Ellers kan du lave en grov wrap med en masse grønt og komme kylling eller kalkun eller æg i. 

Aftensmad består af grillet kylling, grillet fisk(laks) eller ovenbagt. En masse grønsager så som (romain salat, asparges, broccoli, champignoner, bønne spirer, osv) 

I stedet for kød hver aften kan du lave squash, aubergine. Jeg plejer at erstatte pasta med Squash. Skære dem ud i lange tynde skiver og koger dem i 2-4 minutter max. Ellers bliver de slatne. Og kommer noget kalkun eller kylling ovenpå . 

Ellers bare wokblanding med kød eller uden. 

Kalkyn og kylling har højt protein og d mættet dig godt. 

Som snack ind imellem spiser jeg 86% mørkchokoladd (ikke hele pladen For så kaster du op) 

Eller nutrilett/nupo bar 

Kartoffel erstatter du med sød kartoffel . 

Anmeld Svar

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.