Mørkegrøn afføring :-s

Visninger: 419   Svar: 7   (du kan svare anonymt)

Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd

20. januar 2013

Animalia

Profilbillede for Animalia
0
Baby love, my baby love - I need you oh how I need you

Jeg har lige et ret pinligt spørgsmål, men jeg bliver nødt til at spørge jer, jeg har lige været på toilet og kigger til min overraskelse og ser min afføring er heæt mørkegrøn :-s har i prøvet det? Ved i hvad det kan skyldes 

Anmeld Svar

20. januar 2013

Rebecca55

Profilbillede for Rebecca55
0
Så er vores 3 guldklumper allerede 1 1/2 år
Animalia skriver:

Jeg har lige et ret pinligt spørgsmål, men jeg bliver nødt til at spørge jer, jeg har lige været på toilet og kigger til min overraskelse og ser min afføring er heæt mørkegrøn :-s har i prøvet det? Ved i hvad det kan skyldes 

Ved at med spædbørn kan det skyldes forhøjet jernindhold i kroppen...

Anmeld Svar

20. januar 2013

banana3

Animalia skriver:

Hvad har du spist?

For nogle år siden drak jeg en blå slush-ice og det resulterede i blå afføring! Haha ...

Anmeld Svar

21. januar 2013

Animalia

0
Rebecca55 skriver:

Ved at med spædbørn kan det skyldes forhøjet jernindhold i kroppen...

Hmm jeg tager godt nok gravitamin men det har jeg gjort 6 mdr eller sådan noget :-s

Anmeld Svar

21. januar 2013

Animalia

0
banana3 skriver:

Hvad har du spist?

For nogle år siden drak jeg en blå slush-ice og det resulterede i blå afføring! Haha ...

Jamen jeg mener ikke jeg har spist noget med specielle farver hehe.. Rugbrød, boller i karry og en muffin :-s derfor jeg synes det er så mærkeligt.. 

Anmeld Svar

21. januar 2013

Dictes_mor

Profilbillede for Dictes_mor
0
Så er sommeren her, og bettefisen eeeelsker det!!! :D

Min lillebror har prøvet det samme, og han er hverken gravid eller tager vitaminer...

Her er en artikel jeg fandt som du kunne læse.. Jeg er ret sikker på det ikke er noget at være bekymret over

http://www.sundhedslex.dk/groen-affoering.htm#rsager

Anmeld Svar

21. januar 2013

Animalia

0
Dictes_mor skriver:

Min lillebror har prøvet det samme, og han er hverken gravid eller tager vitaminer...

Her er en artikel jeg fandt som du kunne læse.. Jeg er ret sikker på det ikke er noget at være bekymret over

http://www.sundhedslex.dk/groen-affoering.htm#rsager

Hehe nåh det var godt :-) jeg blev bare meget overrasket hehe.. Men tror (håber) nu ikke jeg har tarmsygdomme hehe.. men det har kun været der én gang så de var nok ikke noget.. Men tak for hjælpen :-)

Anmeld Svar

21. januar 2013

Dictes_mor

Profilbillede for Dictes_mor
0
Så er sommeren her, og bettefisen eeeelsker det!!! :D
Animalia skriver:

Hehe nåh det var godt :-) jeg blev bare meget overrasket hehe.. Men tror (håber) nu ikke jeg har tarmsygdomme hehe.. men det har kun været der én gang så de var nok ikke noget.. Men tak for hjælpen :-)

Han havde det også kun én gang... Tror det er noget med protein indtag eller noget i den dur... Hvis ikke du får nok.. Men er ikke sikker... Men tror nu heller ikke der er noget at være bekymret over

Og det var så lidt

Anmeld Svar

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.