Hvordan føles blodprop i benet?

Visninger: 5.381   Svar: 30

Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd

25. december 2012

Anonym

Ja som overskriften siger.. hvordan føles det så? Nogen som har prøvet?
Jeg har det meget underlig i BEGGE ben idag.. havde det fra igår aftes og har det forsat
Nogen der har prøvet have en blodprop i benet?

25. december 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Ja som overskriften siger.. hvordan føles det så? Nogen som har prøvet?
Jeg har det meget underlig i BEGGE ben idag.. havde det fra igår aftes og har det forsat
Nogen der har prøvet have en blodprop i benet?

Det er MEGET usandsynligt, når du har det i begge ben.
Hvis du får nogle håndgribelige symptomer, så kontakt læge, ellers prøv.at gå en tur for at se, om ekstra blodomløb gør en forskel.

25. december 2012

Anonym

Rockertand skriver:

Hvis du får nogle håndgribelige symptomer, så kontakt læge, ellers prøv.at gå en tur for at se, om ekstra blodomløb gør en forskel.

Jeg havde en virus for 6 mdr siden hvor det føles ligesådan.. men lægen sagde det var en man kun kunne få en gang i livet.. men føler det ligesådan nu
Ja jeg tænkte også det er underlig når det er begge ben.. jeg mærker ikke noget til det når jeg er oppe og gå osv.. har lige lagt min datter og gået tur med vognen.. der var intet.. Ligetil jeg kom ind og satte mig..

25. december 2012

Anonym

Rockertand skriver:

Men det mest i venstre ben.. men også lidt i højre..  

25. december 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg havde en virus for 6 mdr siden hvor det føles ligesådan.. men lægen sagde det var en man kun kunne få en gang i livet.. men føler det ligesådan nu
Ja jeg tænkte også det er underlig når det er begge ben.. jeg mærker ikke noget til det når jeg er oppe og gå osv.. har lige lagt min datter og gået tur med vognen.. der var intet.. Ligetil jeg kom ind og satte mig..

Det er nemt at sige, at du skal tage det roligt, men jeg læser ingen faresignaler i det, du fortæller her. Hvis du er utryg, så kontakt læge, men der er jo ikke noget håndgribeligt at lave symptombillede på eller udrede.

25. december 2012

Anonym

Rockertand skriver:

Det er nemt at sige, at du skal tage det roligt, men jeg læser ingen faresignaler i det, du fortæller her. Hvis du er utryg, så kontakt læge, men der er jo ikke noget håndgribeligt at lave symptombillede på eller udrede.

Hmm synes nu ellers det rimelig "håndgribelig"..
Dunker i benet.. nærmest presser i benet.. som om det sover.. man får lyst til at ryste det.. lige som det strømmer fra låret og ned i foden..

25. december 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Hmm synes nu ellers det rimelig "håndgribelig"..
Dunker i benet.. nærmest presser i benet.. som om det sover.. man får lyst til at ryste det.. lige som det strømmer fra låret og ned i foden..

så synes jeg, at du skal kontakte læge, hvis det kan hjælpe på situationen, men hvis du er så bekymret for en blodprop, så skal du ringe til læge i stedet for at skrive her, da blodpropper jo potentielt kan være livstruende. Håber på en positiv besked og god løsning på problematikken

25. december 2012

Anonym

Rockertand skriver:

så synes jeg, at du skal kontakte læge, hvis det kan hjælpe på situationen, men hvis du er så bekymret for en blodprop, så skal du ringe til læge i stedet for at skrive her, da blodpropper jo potentielt kan være livstruende. Håber på en positiv besked og god løsning på problematikken

Jeg har ringet.. men han mente jeg bare skulle gå til egen læge.. evt prøve tage nogle pernodiler...  så nu sidder jeg bare her med underlige smerter..

25. december 2012

MogN

Syns godt at det du beskriver kan lydesom vand i benene - jeg har det hver eneste dag, er så ogs gravid så det er jo bare typisk, men det føles som det du beskriver.

Til salg:
25. december 2012

Anonym

MogN skriver:

Syns godt at det du beskriver kan lydesom vand i benene - jeg har det hver eneste dag, er så ogs gravid så det er jo bare typisk, men det føles som det du beskriver.

Er det rigtig?  Ville være dejlig det bare var det.. har faktisk de sidste dag haft meget vand i fingrene når jeg har vågnet.. det var nærmerst som jeg ikke kunne krumme fingrene sammen.. Håber det "bare" er det!

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.