Opret gratis profil  

Navne :-)

Visninger: 635   Svar: 11

12 »

Besvar indlæg Anmeld indlæg
9. oktober 2012

Jeg skrev dette indlæg på Ordet er frit (da mange bruger debatten, håbede jeg på mange svar), men der er kun kommet et svar, så jeg håber på lidt input fra jer

Hej piger!

Herhjemme er vi så småt ved at finde mulige navne til vores kommende barn Jeg er kun i uge 23, så der er god tid til, men jeg har alligevel brug for at have et par navne parat

Nå, men vi venter en dreng og vi har en Liva og en Hjalte i forvejen. Jeg er lun på navnet Linus Min mand derimod er ikke helt overbevist... han har indtil nu ikke haft andre forslag, men har nu bragt Julius på banen Jeg synes også det er et fint navn, men hepper stadig på Linus

Nå, men kom gerne med input/jeres mening - evt andre navneforeslag der passer til Liva og Hjalte

Har I fundet nogle navne?? Fortæl fortæl

/ Taco78 

9. oktober 2012

Hmm... jeg synes ordene bliver spist i højre side.. Prøver lige igen

Jeg skrev dette indlæg på Ordet er frit (da mange bruger debatten, håbede jeg på mange svar), men der er kun kommet et svar, så jeg håber på lidt input fra jer

Hej piger! Herhjemme er vi så småt ved at finde mulige navne til vores kommende barn  Jeg er kun i uge 23, så der er god tid til, men jeg har alligevel brug for at have et par navne parat  Nå, men vi venter en dreng og vi har en Liva og en Hjalte i forvejen. Jeg er lun på navnet Linus  Min mand derimod er ikke helt overbevist... han har indtil nu ikke haft andre forslag, men har nu bragt Julius på banen  Jeg synes også, det er et fint navn, men hepper stadig på Linus

Nå, men kom gerne med input/jeres mening - evt andre navneforeslag der passer til Liva og Hjalte  Har I fundet nogle navne?? Fortæl fortæl

/ Taco78 

10. oktober 2012
Taco78 skriver:

Hej piger!

Herhjemme er vi så småt ved at finde mulige navne til vores kommende barn Jeg er kun i uge 23, så der er god tid til, men jeg har alligevel brug for at have et par navne parat

Nå, men vi venter en dreng og vi har en Liva og en Hjalte i forvejen. Jeg er lun på navnet Linus Min mand derimod er ikke helt overbevist... han har indtil nu ikke haft andre forslag, men har nu bragt Julius på banen Jeg synes også det er et fint navn, men hepper stadig på Linus

Nå, men kom gerne med input/jeres mening - evt andre navneforeslag der passer til Liva og Hjalte

Jeg synes både Linus og Julius er virkelig søde navne Begge passer rigtig godt til Liva og Hjalte. Hvis jeg skulle vælge ét, ville det nok være Linus, det er lige lidt sødere

Drengenavne vi havde snakket om var Malthe (som nok minder alt for meget om Hjalte ), Jonas, Viktor... Synes også Silas og Vitus passer til jeres børns navne

Vi har også snakket navne, men synes godt nok det er svært at blive enig. Nu er det første barn, så navnet skal ikke passe til et andet, men kæresten og jeg er langt fra enige

10. oktober 2012

Hej :-) linus er rigtig sødt. Vi skal have en pige og blev hurtigt enige om Rosa ellers var det nok blevet Arthur. Håber at i Blir enige 

ikke online LMX

12. oktober 2012
Taco78 skriver:

Hej piger!

Jeg kan rigtig godt li navnet Linus. Elsker de der lidt alternative navne som ikke er så brugte.

Her hos os bliver det virkelig vanskeligt at blive enige om hvad pomfritten skal hedde.

Var det blevet en dreng var vi enige om Liam, men pigenavne er vi SÅ langt fra hinanden.

Kæresten er til de der almindelige navne som alle ligger på toplisterne. (Amalie, Ida osv) Og jeg er mere til et ualmindeligt navn (Nomi, Aura, Sizel eller i den dur)

Ella er et godt gammelt navn som jeg også synes er okay sødt.

Marie og Hanna har været oppe at vende også. Iiiiiiihh det er svært.

Til salg:

12. oktober 2012
MaLu8 skriver:

Jeg synes både Linus og Julius er virkelig søde navne Begge passer rigtig godt til Liva og Hjalte. Hvis jeg skulle vælge ét, ville det nok være Linus, det er lige lidt sødere

Drengenavne vi havde snakket om var Malthe (som nok minder alt for meget om Hjalte ), Jonas, Viktor... Synes også Silas og Vitus passer til jeres børns navne

Vi har også snakket navne, men synes godt nok det er svært at blive enig. Nu er det første barn, så navnet skal ikke passe til et andet, men kæresten og jeg er langt fra enige

Ja, det er dæleme ikke nemt med de navne Her det 3. barn, men første gang vi ikke er enige

Nogle gange er de navne vi kan li også "taget" af familie og nære venner

Er spændt på hvad I ender med  Ved I hvad det bliver??

/ Taco78 

12. oktober 2012
andrik skriver:

Hej :-) linus er rigtig sødt. Vi skal have en pige og blev hurtigt enige om Rosa ellers var det nok blevet Arthur. Håber at i Blir enige 

Tak Jeg synes også Rosa er rigtig flot!! Jeg tror først, vi finder helt ud af navnet, når han kommer ud

/ Taco78 

12. oktober 2012

Jeg kan rigtig godt li navnet Linus. Elsker de der lidt alternative navne som ikke er så brugte.

Her hos os bliver det virkelig vanskeligt at blive enige om hvad pomfritten skal hedde.

Var det blevet en dreng var vi enige om Liam, men pigenavne er vi SÅ langt fra hinanden.

Kæresten er til de der almindelige navne som alle ligger på toplisterne. (Amalie, Ida osv) Og jeg er mere til et ualmindeligt navn (Nomi, Aura, Sizel eller i den dur)

Ella er et godt gammelt navn som jeg også synes er okay sødt.

Marie og Hanna har været oppe at vende også. Iiiiiiihh det er svært.

Jeg er heller ikke til de der top-50-navne - ikke fordi de ikke er flotte, men de er bare heller ikke til mine børn

Hvis det var blevet en pige, var vi såmen enige..... Så skulle hun hedde Agnes! Elsker det navn Det er faktisk første gang ,vi ikke er enige om navnet  

Vi er blevet enige om, at vi må vente og se, om han ligner en Linus eller en Julius (jeg er naturligvis ganske overbevist om, at han ligner en Linus ) ha ha

Glæder mig til at høre, hvad I kommer frem til Synes det er så spændende med navne

/ Taco78 

12. oktober 2012
Taco78 skriver:

Ja, det er dæleme ikke nemt med de navne Her det 3. barn, men første gang vi ikke er enige

Nogle gange er de navne vi kan li også "taget" af familie og nære venner

Er spændt på hvad I ender med  Ved I hvad det bliver??

Det er da meget godt klaret at I har været enige de sidste to gange
Her er der heldigvis ikke så mange af de navne vi tænker på som er taget, men man forbinder alligevel altid et eller andet/anden med et navn, og det er ikke altid godt

Vi skal have en lille pige Hvis det havde været en dreng, skulle han have heddet Felix - det var vi begge rimelige enige om Pigenavne er straks mere vanskelige...

12. oktober 2012
MaLu8 skriver:

Det er da meget godt klaret at I har været enige de sidste to gange
Her er der heldigvis ikke så mange af de navne vi tænker på som er taget, men man forbinder alligevel altid et eller andet/anden med et navn, og det er ikke altid godt

Vi skal have en lille pige Hvis det havde været en dreng, skulle han have heddet Felix - det var vi begge rimelige enige om Pigenavne er straks mere vanskelige...

Hi hi her var pigenavnet det nemmeste - det var blevet en Agnes

/ Taco78 

12 »
Gå til kategorien "Februar 2013"
Til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Kontakt Baby.dk