Opret gratis profil  

Strækmærker

Visninger: 9.837   Svar: 26

123 »

Melissa´s Mor

Jeg er nu i uge 28 og har heldigis ikke fået nogle strækmærker... Mit mærkelige spørgsmål er: Hvornår kommer de eventuelt og hvordan kan man undgå dem..???
Nogle foreslag til creme,olie eller lignede..!!
Profilbillede for CarinaSB Denne profil er PLUSmedlem Denne profil har Foto Garanti
9 lodder
2 eksamner overstået .. mangler bare lige den sidste .. :)
Jeg har altid fået afvide at man ikke kan gøre noget for at undgå strækmærker ..
Men nu fik jeg mine inden at jeg blev gravid .. da jeg var en stor pige for 3 år siden .. så da jeg tabte mig blev de mindre synlige .. men nu er de så blevet synlige igen ...

Noah 01-08-09

Charlie 09-02-12

Det handler ikke om hvor hårdt du kan slå, det handler om hvor mange slag du kan tage."

*Poul-Erik 17-04-53 - 06-09-12* 
Savner dig far 

Til salg:
Tror heller ikke du kan gøre så meget for at undgå dem... det skulle vist også være arveligt betinget.
Man kan godt nok få noget creme til at smøre på som skulle forhindre at man får strækmærker... men jeg tror ikke på at det virker!
Du kan få strækmærker lige indtil den dag du føder... min veninde faik først da hun begyndte at gå over tid
ikke online Tut

Profilbillede for Tut
0 lodder
Mor til Noah 130707 og Nana Rose 251109

Man kan intet gøre for at undgå dem - desværre. Jeg prøvede en masse forskellige cremer og olier, men jeg fik mange alligevel.

Jeg begyndte at få mine i uge 20-25 mener jeg at kunne huske.

Jeg selv fik rigtig mange da jeg ventede Noah. Min mave var også enorm stor (han var 4030g og 55 cm da han blev født)

Jeg vejer nu 22 kg. mindre end da jeg fødte ham, og de bliver altså pænere med tiden, som maven trækker sig sammen igen.

Jeg håber ikk jeg bliver lige så stor i denne graviditet

Mette 12+2

På billedet er jeg 40+4 - fødte 3 dage senere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

ikke online DK

Profilbillede for DK Denne profil har Foto Garanti
0 lodder
Så kører hverdagen
Det er vist noget med hormoner at man får strækmærker.

Man kan godt forebygge lidt ved at bruge en god creme med meget e-vitamin i. Det er noget med at det hjælper hudens elasticitet. Men altså det gør måske bare de måske bliver lidt mindre end ellers.

Kig på din mor. Det er vist ret arveligt/gen betinget.

Melissa´s Mor

Jeg har også nogle få på hofterne, fra da jeg startede med p-piller, tog jeg vildt meget på.. Men de er næsten væk eller meget lyse.. Og vil helst ikke have flere..
Er som sagt i uge 28, men ligner en der er længere henne.. Så frygter jeg bliver rigtig rigtig stor..

Så ingen mirakel kur med strækmærker.. Trist
Melissa´s Mor

DK skriver:

Det er vist noget med hormoner at man får strækmærker.

Man kan godt forebygge lidt ved at bruge en god creme med meget e-vitamin i. Det er noget med at det hjælper hudens elasticitet. Men altså det gør måske bare de måske bliver lidt mindre end ellers.

Kig på din mor. Det er vist ret arveligt/gen betinget.

Hvis jeg skal kigge på min mor får jeg rigtig mange strækmærker.!!!.

Men vil prøve med noget creme med E-vitamin i .. Tak

Profilbillede for bette
0 lodder
holder ferie med guldklumpen.. hva skal vi mon lave... nogen gode ideer??
Melissa´s Mor skriver:

Hvis jeg skal kigge på min mor får jeg rigtig mange strækmærker.!!!.

Men vil prøve med noget creme med E-vitamin i .. Tak

cremer og olier og diverse tingester... hjælper ikke mod strækmærker..
det ser sker er ikke at din overhud sprækker... men det gør din underhud... og man kan smøre med alt det man vil.. men man kan ikke forhindre dem i at komme.. udover at sørge for ikke at tage aaaallt for meget på under graviditeten..

har selv prøvet jaa faktisk alle cremer og olier der findes under min graviditet.. for hvis nu det hjalp... resultatet er at jeg har en helvedes masse stækmærker idag.. til trods for alle de penge jeg brugte for at undgå dem..
Profilbillede for Putte-mor
31 lodder
Elsker at være mor
Jeg fik mine 1 uge før termin  Og jeg fejrede dem med en kæmpe stor jordbær kage

Er sgu lidt stolt af dem Jeg ventede også på at min navle skulle poppe ud, men så heldig var jeg sgu ikke

Knus Pernille
Rikke, Liam & Linus

Tut skriver:

Man kan intet gøre for at undgå dem - desværre. Jeg prøvede en masse forskellige cremer og olier, men jeg fik mange alligevel.

Jeg begyndte at få mine i uge 20-25 mener jeg at kunne huske.

Jeg selv fik rigtig mange da jeg ventede Noah. Min mave var også enorm stor (han var 4030g og 55 cm da han blev født)

Jeg vejer nu 22 kg. mindre end da jeg fødte ham, og de bliver altså pænere med tiden, som maven trækker sig sammen igen.

Jeg håber ikk jeg bliver lige så stor i denne graviditet

Mette 12+2

På billedet er jeg 40+4 - fødte 3 dage senere

Ja, hold da fast en stor dreng du har haft liggende derinde.

Så skal jeg da vist ikke klage over at min mave er i vejen.

Jeg synes mine strækmærker kom fra den ene dag til den anden...omkring uge 30 mener jeg.

Det kan godt være at cremerne ikke hjælper på strækmærkerne....men så kan man da nyde at forkæle sig selv lidt med at smøre maven ind. Og så hjælper det hvis maven klør (synes jeg ihvertfald)
123 »
Gå til kategorien "Graviditet"
Til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333