"Den trætte mor"
Hun havde afføring ca hver 4 dag før hun kom på movicol, nu har hun hver dag sommetider 2 gange....
Hendes mave har ALDRIG fungeret, hvilket også nu har resulteret i at hun nægter at indtage mad, flaske kan jeg godt tvinge i hende, men hvis hun bestemte spiste hun ikke. Så hun lever af flasken.....
Synes bare ikke rigtig man bliver taget seriøst når man går til lægen med de små, så får man bare en eller anden belæring om at tarmene lige skal igang, jo jo men det tager normalt ikke 7 mdr, og ingen bedring.....
Synes jeg har læst at zoneterapi kan hjælpe på søvnproblemer???
Jeannettes svar
Som skrevet tidligere så lyder det for mig som om der står affaldsstoffer i tarmen. Jeg gætter på at den afføring hun har nu hvor du giver hende movicol, er tynd i det? Det tynde skal nok komme ud, men det er de affaldsstoffer som er skyld i hele problemet der ikke kommer ud.
Hun har nok ikke den store madlyst dels fordi hun måske for ondt i maven når hun har spist og dels fordi hun måske er forstoppet.
De baby/børn jeg har haft i klinikken, de fleste kommer når de 1-2 mnd for tarmene igang efter 3-4 behandlinger og jeg ser dem sjældent igen. Nogle kommer når de begynder på skemad, men så for vi hurtigt mavne i gang igen.
Ja, zoneterapi kan tit hjælpe på søvnproblemer.......i jeres tilfælde vil det nok komme af sig selv efterhånden som maven bliver ´normal´. Jeg ville prøve hvis jeg var dig.
Jeg kan prøve at se om jeg kan anbefale en alt efter hvor i landet du bor.
Hilsen
Jeannette
Jeannette arbejder som zoneterapeut i to forskellige klinikker på Østerbro. Her kan du/dit barn få behandling.
Se Jeanette’s hjemmeside på: www.perzona.dk
Anmeld