Eksperthjælp: Til den trætte mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
0 svar
1 synes godt om
30. september 2012

Jeannette Costantina Guariniello

"Til den trætte mor"

Hej.

Jeg skriver da min datter for 3 mdr siden begyndte at sove rigtig skidt om natten!

Jeg er oppe mellem 10-15 gange HVER nat, og er bare helt færdig... Den sidste uge har hun skreget sig gennem nætterne.

Tænder tror jeg ikke det er, hun fik 2 for nogle måneder siden. Og slet ikke når det bare er bleven værre de sidste 2-3 mdr.

Vi har altid haft problemer med hendes mave, hun får 2 breve movicol HVER dag. Spise vil hun heller ikke, lægen siger at jeg bare skal give det tid.

Nu er jeg kommet så langt ud at jeg over vejer hvad jeg kan gøre...

Kunne Zoneterapi eller evt kiropraktor hjælpe min ellers dejlige og glad pige????

Jeg er desperat, og på kanten af en søvnmanglende sammenbrud.

Hilsen en træt mor

Jeannettes svar

Kære trætte mor

Om det er maven der gør at din datter ikke kan sove om natten skal jeg ikke kunne sige, men at du skal give hende movicol om dagen lyder lidt voldsomt, synes jeg. Hvis hun har affaldstoffer stående i tarmene og derfor har problemer med maven så kan zoneterapi helt sikkert hjælpe det vil zoneterapeuten kunne mærke med det sammen. Kommer din datter af med afføring? Og hvor mange gange om dagen? Hvis hun har hård afføring ville jeg holde hende fra bananer da de er meget stoppende.

Skriv endelig igen hvis der er noget du vil have uddybet.

Hilsen
Jeannette

Jeannette arbejder som zoneterapeut i to forskellige klinikker på Østerbro. Her kan du/dit barn få behandling.

Se Jeanette’s hjemmeside på: www.perzona.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.