Fra DuGlemmerDetAldrig.dkArtiklen er skrevet af Lasse KjærOplevelsesgaver hitter for tiden, og med god grund.
Hos DuGlemmerDetAldrig.dk sælger vi oplevelser og oplevelsesgaver, og en stor del af vores kunder er kvinder som skal bruge gaven til manden som har alt, men som fortjener en gave der gør indtryk og bliver husket.
Hvis du også kender det der med at skulle give en gave til ham, men ikke kan komme på noget du er rigtig begejstret over at give, så skal du kigge med her.
Først giver jeg dig fire ideer til meget populære oplevelsesgaver til mænd. Herefter har jeg også en lille konkurrence, hvor du kan vinde en af de oplevelsesgaver vi omtaler.
Bodyflight i Vindtunnel
En af de rigtig populære oplevelser for tiden, som kan opleves året rundt, er Bodyflight. Kort sagt, så er Bodyflight oplevelsen af vægtløshed i en stor vertikal vindtunnel.
Det er en helt unik oplevelse, som kun findes meget få steder. Vi har testet og godkendt – se videoen længere ned.
Se mere om oplevelsen her
Faldskærmsudspring – Tandemspring
Et tandemspring er en af de der oplevelser som alle drømmer om at prøve, men alt for få gør det.
Vi har rigtig stor efterspørgsel på tandemspring, og heldigvis er der også mange som ender med at købe det. Oplevelsen er altid helt fantastisk og noget han ALTID vil huske.
Jeg har selv sprunget tandemspring et enkelt gang, og det er en af de oplevelser jeg husker mest tydeligt. En stor oplevelse.
Se mere info om tandemspringet her
Prøvedyk
Langt de fleste mænd er fascinerede af havet. Dykning er rigtig populært, men tidskravet og prisen for et reelt dykkercertifikat er en show-stopper for mange.
Derfor sælger vi rigtig mange prøvedyk
Et prøvedyk er en måde at stifte bekendtskab med dykningen på, uden at skulle ofre mange penge eller meget tid. For 499 kr. og 3 timer af dit/hans liv, kan du prøve dykning.
At de fleste så bliver bidt af det, og herefter vil have et certifikat – det er en helt anden side af sagen :-)
Helikoptertur
En helikoptertur er en lidt mere ”blød” form for oplevelse i forhold til resten. Det er dog stadig en super god oplevelse og noget som egner sig rigtig godt til at opleve sammen.
De fleste af vores kunder køber helikopterture over deres hjemby, og der kan flyves både sommer, efterår og vinter - se videoen længere ned.
Det var fire oplevelser, som vi sælger rigtig mange af hos DuGlemmerDetAldrig.dk. Nu håber jeg du har fået noget inspiration til den næste gave til ham. Vil du have mere inspiration, så kan du finde flere oplevelser til ham her.
Vind en oplevelsesgave til din mand
For lige at slutte godt af og takke for din opmærksom, så skal du også lige have chancen for at vinde en oplevelse.
Hvis du bliver den heldige vinder, så kan du vælge mellem en omgang Bodyflight eller en Helikoptertur. Begge kan meget passende gives som gave og er gyldige i 24 måneder.
Konkurrencen er her på Babydk - gå til konkurrencen.
http://www.youtube.com/watch?v=lIugIT6YbCE
http://www.youtube.com/watch?v=OYqzjaEf5UM
Klik her for at læse resten »