Opret gratis profil  

Log ind

E-mail:

Adgangskode:

Har du glemt din adgangskode?

Amning og appetit-spring ..

Mca<3

Citér indlæg Anmeld indlæg
18. maj 2009, kl. 12:36
Puha tror Alexander er i gang med et appetit spring  Har dårligt sovet i et døgn .. Det sidste døgn har han sovet 20 min her og 10 min der .. Jeg har ammet konstant ,,,   Nogle der kender til appetit spring ??? Jeg ved jeg har mælk nok så det kan ikke være derofr han er urolig ...
Moderator

18. maj 2009, kl. 12:46

Pyha, det lyder hårdt. Og jeg husker også, hvordan det var

Du kan evt. læse om appetitspring i vores amnings-sektion under Ekspertviden:

http://www.baby.dk/videnom/10p151/amning-appetitspring.aspx

Mvh
Karoline

Mca<3

18. maj 2009, kl. 12:49
Karoline skriver:

Pyha, det lyder hårdt. Og jeg husker også, hvordan det var

Du kan evt. læse om appetitspring i vores amnings-sektion under Ekspertviden:

http://www.baby.dk/videnom/10p151/amning-appetitspring.aspx

Mvh
Karoline

Når du husker det også ?? Tror faktisk det var omkring der jeg begyndte at supplere med mme til min store søn .. Men jeg nægter at opgive  Tak for linket , tjekker det ud ,,

18. maj 2009, kl. 12:54
Tanja.. skriver:

Puha tror Alexander er i gang med et appetit spring  Har dårligt sovet i et døgn .. Det sidste døgn har han sovet 20 min her og 10 min der .. Jeg har ammet konstant ,,,   Nogle der kender til appetit spring ??? Jeg ved jeg har mælk nok så det kan ikke være derofr han er urolig ...

Jeg har gjort det at jeg har taget en amme, spise og sove dag, når ungerne havde disse spring.
Og det har virket, så det kun har stået på 1døgn.

Silje og jeg har haft 3 amme, spise og sove  dage, siden hun blev født 12feb 09.
Men det er jo selvf ikke alle der har den mulighed, men her har jeg den heldigvis, når de store er i dagpl og børnehave, og manden i skole..

Hilsen cecilie
Moderator

18. maj 2009, kl. 12:56
Tanja.. skriver:

Når du husker det også ?? Tror faktisk det var omkring der jeg begyndte at supplere med mme til min store søn .. Men jeg nægter at opgive  Tak for linket , tjekker det ud ,,

Ja og det er faktisk det værste, du kan begynde at gøre, selv det føles så tiltrængt. For formålet med, at han vil oftere til brystet, er netop at stimulere til en øget mælkeproduktion, fordi han vokser og har et øget behov for mælk. Det skal lige tilpasse sig - og tiden indtil kan være ret hård.

at du er vedholdende, når du har et ønske om at fuldamme ham.

Mvh
Karoline
Mca<3

18. maj 2009, kl. 12:58
cille22 skriver:

Jeg har gjort det at jeg har taget en amme, spise og sove dag, når ungerne havde disse spring.
Og det har virket, så det kun har stået på 1døgn.

Silje og jeg har haft 3 amme, spise og sove  dage, siden hun blev født 12feb 09.
Men det er jo selvf ikke alle der har den mulighed, men her har jeg den heldigvis, når de store er i dagpl og børnehave, og manden i skole..

Hilsen cecilie

Det lyder også som en super ide  Men prøvede at lægge mig flere gange i går ,, Men ligesom jeg er faldet i søvn vågner lille mand og så er jeg mere træt end udhvilet  Han er max væk i 45 min .. Kunne godt have ham i sengen og ligge ned og amme ham , men det har jeg om natten og han sutter det meste af natten så jeg er fuldstændigt øm i hele skroget af at ligge i alle mulige mærkelige stillinger Det er ikke nemt at være mor ,, fniss
Cris

18. maj 2009, kl. 13:29
Det er meget normal at der sker så noget (jeg har ammet ret meget i mange måneder) i den alder og generelt i den første år. Appetit spring, udvikling in nye ting, uro pga mange indtryk... Ja, jeg synes at det er utroligt, at så en lille ting kan give så meget arbejde!!! hahahaha! Man kan ikke nå noget som helst med dem! Jeg kan ikke længere huske, hvornår mit hjem så helt rent over det hele og uden ting på gulvet og en konstant fyldt vaskekurv! Nu kan man kun nå, hvad man kan og så resten må vente...  
Mca<3

18. maj 2009, kl. 14:01
Cris skriver:

Det er meget normal at der sker så noget (jeg har ammet ret meget i mange måneder) i den alder og generelt i den første år. Appetit spring, udvikling in nye ting, uro pga mange indtryk... Ja, jeg synes at det er utroligt, at så en lille ting kan give så meget arbejde!!! hahahaha! Man kan ikke nå noget som helst med dem! Jeg kan ikke længere huske, hvornår mit hjem så helt rent over det hele og uden ting på gulvet og en konstant fyldt vaskekurv! Nu kan man kun nå, hvad man kan og så resten må vente...  

Lige præcis ..   Irriterende at man bare ikke kan nå alt ,,

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Gå til Amning     Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2013 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+