foto på lærred skriver:
Nej tak. Ingen Hyben eller Haggi her
Jeg synes det er synd hvis forældrene vælger så specielle navne som disse, bare fordi forældrene så gerne vil have at deres barn er "speciel". Jeg synes alle børn er specielle, og jeg mener ikke, at man har brug for et så særbræget navn for at skille sig ud. Det gør man mere ved at lære sit barn alle de dyder, der nu høre sig til at blive et ordentligt menneske. Jeg synes ikke børn bliver unikke gennem et navn, men på deres væsen og senere den måde de er på som mennsker. Jeg ville også være ked af at have givet mit barn et navn som det gennem hele deres barndom/ungdom i virkeligheden ville rigtig ked af. Det er trods alt barnet der skal leve med navnet resten af livet. Hvis man selv synes at Hyben er det fedeste navn i verden, så kan man jo skifte sit eget 

Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
Collager overført på lærred, wallstickers til børneværelset, dåbsinvitationer

Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
Collager overført på lærred, wallstickers til børneværelset, dåbsinvitationer
Jeg kan egentlig godt følge det du skriver og forstår dig

Men jeg synes dog at børn der hedder f.eks. Emma kan også gå og være ked af at hedde det samme som alle andre børn.
Lige meget hvilket navn man giver sit barn, så er der ingen sikkerhed for at det ikke bliver drillet, at det ikke er ked af navnet osv.
For det er (i mine øjne) som du siger ikke navnet der "gør" barnet, men det er barnet der er barnet, og navnet er "bare" hvad det hedder.
Jeg har selv to børn. Min datters hedder Lærke, som er ret normalt. Min søn hedder Nor. Det er så mere specielt.
Men i mine øjne er de begge bare super dejlige og jeg elsker dem så meget!
Jeg har ikke givet Nor navnet Nor fordi det skulle være helt specielt. Jeg har givet ham navnet Nor fordi min mand og jeg begge kunne li navnet, og det passer bare så godt til ham.
Anmeld