Opret gratis profil  

Log ind

E-mail:

Adgangskode:

Har du glemt din adgangskode?

forpligter det ?

1234·7 »

Afstemning

skal 3 barn også starte med D

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

Denne profil er PLUSmedlem
<3 <3 At blive mor er den største gave, livet kan give en <3 <3
Citér indlæg Anmeld indlæg
18. august 2012, kl. 01:10
Vi har 2 skønne børn på 4 mdr og knap 19 mdr.

Det Er ingen hemmelighed vi ønsker en mere, hvis Vi er heldige, ville det være dejligt med en lille ny, til sommer/efterår i 2014. Det ønske ved flere, og nu er mange allerede begyndt at snakke navne

Begge vores hedder noget Med D og begge er bibelnavne (Daniel og Dina) Men forpligter det, de fleste mener det næste også skal være med D, men hvad siger i. Jeg vil gerne det bliver bibelnavn igen, og har da tænkt David, men af flotte navne er også Andreas,Jonas, elisa, anna og eva (Andreas og elisa står højest her, ved ik med min mand)

Men kan man godt have Daniel,Dina og så pludselig en elisa eller Andreas ?

I må også gerne komme med forlag, til bibelnavne som kunne være flotte sammen med mine børns navne

På forhånd tak fordi du gav dig tid til at læse, og tak for jer som vil bidrage med svar/kommentar

Link til bibelnavne: http://www.navnesnak.dk/default.asp?nc=1&id=85

Skjul alle signaturer
Denne profil er Moderator
18. august 2012, kl. 01:12

selvfølgelig kan man det.. hvorfor skal det absolut "klinge" hvis du har lyst til at kalde nr 3 et navn der har sit eget forbogstav, så gør det  

Det kan man altså godt

Kærlig Hilsen 

Isabella_mor

Skjul alle signaturer

18. august 2012, kl. 01:18
Isabella_mor skriver:

ståståsvaselvfølgelig kan man det.. hvorfor skal det absolut "klinge" hvis du har lyst til at kalde nr 3 et navn der har sit eget forbogstav, så gør det  

Det kan man altså godt

Tak for svar. Undrede mig også over nogle havde meget travlt omskring det, er jo ikke gravid endnu, og kan jo ikke vide hvad det bliver eller om vi overhovedet bliver velsignet med flere børn, eller om vi bliver snydt og får tvillinger *griner*
Er jo også bare så mange flotte navne at vælge imellem

Skjul alle signaturer
minimig

18. august 2012, kl. 01:49

Jeg synes da bare du skal vælge det navn du/I kan lide, og være bedøvende ligeglade med andres mening om det Jeg selv om min ældste lillebror har navne der klinger meget ens og begge starter med A - min yngste lillebror fik et helt andet navn, der starter med H og oven i det er et dobbeltnavn - så GO FOR IT!

18. august 2012, kl. 02:18

Ja det ka i da! Hva med Adam?? Syntes at dine forsla er super fine!! Vh stine

http://smallsta r-bymette.blogs pot.com/
18. august 2012, kl. 06:43
Maja84 skriver:

Det Er ingen hemmelighed vi ønsker en mere, hvis Vi er heldige, ville det være dejligt med en lille ny, til sommer/efterår i 2014. Det ønske ved flere, og nu er mange allerede begyndt at snakke navne

Begge vores hedder noget Med D og begge er bibelnavne (Daniel og Dina) Men forpligter det, de fleste mener det næste også skal være med D, men hvad siger i. Jeg vil gerne det bliver bibelnavn igen, og har da tænkt David, men af flotte navne er også Andreas,Jonas, elisa, anna og eva (Andreas og elisa står højest her, ved ik med min mand)

I må også gerne komme med forlag, til bibelnavne som kunne være flotte sammen med mine børns navne

På forhånd tak fordi du gav dig tid til at læse, og tak for jer som vil bidrage med svar/kommentar

Selvfølgelig kan i kalde en eventuelt nummer 3 et navn som ikke starter med D.

Jeg hedder selv Mette og min lillebror hedder Mads også har vi en lillebror der hedder Lars, så det er det samme.

18. august 2012, kl. 07:10
Maja84 skriver:

Har stemt nej, står i samme situation. Har to med M - ret tilfældigt og skal vi have en mere er der ikke flere M navne vi synes er skønne, så her er der ikke flere med M på vej

Denne profil har Foto Garanti
<3
18. august 2012, kl. 07:49
Maja84 skriver:

Nej, det er helt op til jer.

Min søsters børn har begge navne på 4 bogstaver så folk tror at så skal lillebror også have et kort navn.
Men det skal han ikke.

18. august 2012, kl. 08:30
skrukkrukken skriver:

TÅTATÅJeg synes da bare du skal vælge det navn du/I kan lide, og være bedøvende ligeglade med andres mening om det Jeg selv om min ældste lillebror har navne der klinger meget ens og begge starter med A - min yngste lillebror fik et helt andet navn, der starter med H og oven i det er et dobbeltnavn - så GO FOR IT!

Tak, ville også være svært at fortsætte navne med D hvis det skal være bibelnavne

Skjul alle signaturer

18. august 2012, kl. 08:33
StineW79 skriver:

Ja det ka i da! Hva med Adam?? Syntes at dine forsla er super fine!! Vh stine

Adam er også bare super godt navn, desværre bare ved at være en smule brugt. Efter vores søn er født er der også kommet stigning i brug af navnet, naboens søn hedder det samme, og vi vidste ikke Hvad hinandens børn skulle hedde før bagefter og går nu i mødregruppe med en, hvor drengen hedder Daniel

Skjul alle signaturer

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
1234·7 »
Gå til Navngivning     Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2013 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+