Eksperthjælp: Bekymring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.420 visninger
0 svar
0 synes godt om
12. august 2012

Pia Hern

"Bekymring"

Hej Pia

Jeg er nygravid 5+4 og har en masse tanker og spekulationer. Er så nervøs for om alt nu er i orden. Jeg har ingen udprægede symptomer - ingen kvalme eller ømme bryster. Havde lidt følsomme brystvorter den første uges tid, men nu føler jeg mig slet ikke gravid. Er det normalt ikke at have så mange symptomer på nuværende tidspúnkt?

Jeg skal scannes torsdag, når jeg er 6+0, da jeg har været tilknyttet en fertilitetsklinik. Er der god mulighed for at se hjerteblink der?

På forhånd tak

Mvh. en bekymret gravid

Pias svar

Hej du
Stort tillykke!!!
Det er helt normalt at man ikke kan mærke noget i de første mange uger.
Det er ikke alle der får kvalme, brystspænding osv.
Måske mærker du at du skal tisse hyppigere end normalt.
Det bedste du kan gøre er at have fuld tillid til at alt er som det skal være. Du kan ikke kontrollere om alt er som det skal være – heller ikke ved at bekymre dig. Bekymring er noget der følger med graviditeten for rigtig mange gravide men min filosofi er: Hvorfor bekymre sig om noget der måske er galt når det ligeså godt kunne være helt som det skal være. Det er meget rarere at have tillid til at alt er ok og der er ikke så meget du kan gøre anyway.
Held og lykke!
Varme hilsner fra Pia

Vil du forberedes super godt til din fødsel, altså virkelig forberedes? Så prøv jordemoder Pia Hern’s fødselsforberedelse kursus som du kan lytte til hjemme i din egen stue. ”Fød trygt og naturligt – sådan som du er skabt til” giver dig alt det du har brug for at vide og fås som CD eller downloads. Du kan finde det på www.motherbynature.dk. Her finder du også masser af gratis inspiration, tip og råd til din naturlige graviditet og fødsel.

Pia holder kurser i fødselsforberedelses og hjælper kvinder som er bange for at føde og/eller har haft traumatiske fødselsoplevelser. På hendes hjemmeside kan du også købe hendes eget design af graviditets- og ammepuder.

Se Pias hjemmeside: MotherByNature.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.