Opret gratis profil  

Log ind

E-mail:

Adgangskode:

Har du glemt din adgangskode?

øhm hvor mange fyre må man tale med på en gang?

Afstemning

hvor mange fyre / kvinder er det i orden at tale med på en gang, når man dater

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

Anonym

Citér indlæg Anmeld indlæg
12. august 2012, kl. 16:35

Jeg taler lige nu med 3 fyre over nettet

de er alle fyre i mit lokal område og de er alle meget intra
jeg er bare lidt tilbageholden og vil gerne se dem an osv før jeg lægger beslag på kun en

desuden er det jo sjovt og hyggeligt at tale med dem allesamme, vi griner og pjatter ( over nettet) 

men hvis jeg bliver seriøs med en af dem så stopper jeg alt det andet med det samme

men er jeg langt ude?

Bliver skønt at mysse og kysse på mand og søn i aften igen!!
12. august 2012, kl. 16:38
Anonym skriver:

Jeg taler lige nu med 3 fyre over nettet

de er alle fyre i mit lokal område og de er alle meget intra
jeg er bare lidt tilbageholden og vil gerne se dem an osv før jeg lægger beslag på kun en

desuden er det jo sjovt og hyggeligt at tale med dem allesamme, vi griner og pjatter ( over nettet) 

men hvis jeg bliver seriøs med en af dem så stopper jeg alt det andet med det samme

men er jeg langt ude?

Jeg ville sige at der ingen begrænsninger er men hvis en af dem spørger om der er flere om buddet, så bør du være ærlig og sige at du skriver med 2 andre eller hvor mange der end er i billedet på daværende tidspunkt  Det er helt legalt at se sig om. God fornøjelse 

Denne profil er PLUSmedlem
Jeg elsker mine børn og min mand højere end noget andet i universet!
12. august 2012, kl. 16:40

Well så længe det kun foregår på nettet kan jeg ikke se nogen grund til at man ikke kan tale med 25 hvis det er det man har lyst, tid og overskud til Der er jo ingen grund til at man kun fisker med én krog

Man skal bare huske at holde styr på hvor mange gange man har fortalt man evt. er lyshåret, søger en sød fyr osv...

Men når man har mødt én af dem og man synes det kunne udvikle sig, så fortæller man lige de andre det

til dig.

Skjul alle signaturer
Anonym

12. august 2012, kl. 16:45
MortilElias2010 skriver:

Jeg ville sige at der ingen begrænsninger er men hvis en af dem spørger om der er flere om buddet, så bør du være ærlig og sige at du skriver med 2 andre eller hvor mange der end er i billedet på daværende tidspunkt  Det er helt legalt at se sig om. God fornøjelse 

takker

Anonym

12. august 2012, kl. 16:46
Muhmi skriver:

Well så længe det kun foregår på nettet kan jeg ikke se nogen grund til at man ikke kan tale med 25 hvis det er det man har lyst, tid og overskud til Der er jo ingen grund til at man kun fisker med én krog

Man skal bare huske at holde styr på hvor mange gange man har fortalt man evt. er lyshåret, søger en sød fyr osv...

Men når man har mødt én af dem og man synes det kunne udvikle sig, så fortæller man lige de andre det

ja man skal være ærligt

skal stå min prøve onsdag hvor jeg skal mødes med den ene

Denne profil er PLUSmedlem Denne profil har Foto Garanti
Se mine salgsannoncer med lækkert mærketøj!
12. august 2012, kl. 20:37

Er enig med de andre synes deT er helt legitimt at skrive med flere

K.h. Linda

Skjul alle signaturer
første konfirmation veloverstået :-)
12. august 2012, kl. 20:40

stemmer også i da jeg datede på nettet havde jeg også kontakt med flere af gangen. det stopper af sig selv når men først finder en man virkelig bliver int. i

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Gå til Enlig mor/far     Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2013 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+