Opret gratis profil  

Log ind

E-mail:

Adgangskode:

Har du glemt din adgangskode?

Sjov ide til skat i skattejagt :)

Denne profil har Foto Garanti

Marcus har fødselsdag på lørdag (bliver 4 år), og fredag kommer børnehaven forbi til fødselsdag.

Jeg har en ide om at vi skal lave en skattejagt, og i den forbindelse skal der jo være en skat til slut. Derfor har jeg bestilt disse skattekister, så hvert barn får en med lidt godter i

http://www.mintemafest.dk/Info/Pirat_Borddækning/Pirat_Slikposer_og_Festæsker/Skattekiste_Fest_Boks_-_Single.html

Til salg:

Ej hvor godt! Det skal jeg helt klart huske.. De vil helt sikker synes det er sjovere end en almindelig slikpose (selv om de sjældent bliver skuffet over dem )

Denne profil har Foto Garanti
Nettemor skriver:

Ej hvor godt! Det skal jeg helt klart huske.. De vil helt sikker synes det er sjovere end en almindelig slikpose (selv om de sjældent bliver skuffet over dem )

Det tror jeg bestemt heller ikke de vil, men syndes bare at dette var lidt sjovere

Til salg:
Karo skriver:

Det tror jeg bestemt heller ikke de vil, men syndes bare at dette var lidt sjovere

Det er det klart også Og mange af børnene vil nok bruge dem noget tid efter til at lege med.. Indtil de går til

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Gå til Børn 3-6 år     Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2013 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+