flyverdragt str

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

Storgaard & Lillegaard

jeg var lige ved at købe en flyverdragt da jeg var over bevidst om hun skulle bruge str 80 til vinter, hun er 67 lang nu og bliver 1 år 6 februar

men så prøvede jeg at ligge hende ovenpå en str 77 flyverdragt så nu bliver jeg i tvivl om jeg skal købe str 86 til hende.
hvad ville i gøre?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

B&J

jeg ville prøve den på hende og ikke oven på når de har den på er det noget andet og du skulle kunne have god plads der i især når hun skal vokse ind til kulden kommer men pas på den heller ikke bliver for stor

Anmeld

30. juli 2012

Storgaard & Lillegaard

B&J skriver:

jeg ville prøve den på hende og ikke oven på når de har den på er det noget andet og du skulle kunne have god plads der i især når hun skal vokse ind til kulden kommer men pas på den heller ikke bliver for stor

jeg prøvede at tage hende i en str 74 må det være den sad fint udover den var forbred og så var der ikke engang meget luft i skridtet.

Anmeld

30. juli 2012

B&J

Mbigfarm skriver:

jeg prøvede at tage hende i en str 74 må det være den sad fint udover den var forbred og så var der ikke engang meget luft i skridtet.

nej så lyder den meget lille hvis der ikke er særlig meget plads... men ja de poser desværre hvis man har et lille barn det gjorde den også ved vores men gud hvor så han dejlig ud 

prøv en nr større og se hvordan den sidder

Anmeld

30. juli 2012

Storgaard & Lillegaard

B&J skriver:

nej så lyder den meget lille hvis der ikke er særlig meget plads... men ja de poser desværre hvis man har et lille barn det gjorde den også ved vores men gud hvor så han dejlig ud 

prøv en nr større og se hvordan den sidder

men jeg forstår ikke lige hvor af størrelserne kommer på tøjet for str 77 måler ikke 77 og 92 måler ikke 92, det har måske slet ingen sammenhæng?

Anmeld

30. juli 2012

B&J

Mbigfarm skriver:

men jeg forstår ikke lige hvor af størrelserne kommer på tøjet for str 77 måler ikke 77 og 92 måler ikke 92, det har måske slet ingen sammenhæng?

nej det lyder da godt nok mærkeligt

jeg prøver altid tøjet på daniel det må jeg nød til fordi han er så lille og især vintertøj og jakker osv... trøjer behøver jeg aldrig men bukser kigger jeg rigtigt godt på

Anmeld

30. juli 2012

Storgaard & Lillegaard

B&J skriver:

nej det lyder da godt nok mærkeligt

jeg prøver altid tøjet på daniel det må jeg nød til fordi han er så lille og især vintertøj og jakker osv... trøjer behøver jeg aldrig men bukser kigger jeg rigtigt godt på

øv det er altid lidt besværligt at prøve det på. jeg er så bange for vigga gylper på noget hun ikke kan passe og så kan man jo ikke lige levere det tilbage.

Anmeld

30. juli 2012

B&J

Mbigfarm skriver:

øv det er altid lidt besværligt at prøve det på. jeg er så bange for vigga gylper på noget hun ikke kan passe og så kan man jo ikke lige levere det tilbage.

jaa det er ikke nemt desværre men det bedste er at prøve det på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.