Opret gratis profil  

Log ind

E-mail:

Adgangskode:

Har du glemt din adgangskode?

Giga elgen og reste uglen

« 1·4567

Føler solen er begyndt at skinne i min retning og jeg nyder det:D
Citér indlæg Anmeld indlæg
30. juli 2012, kl. 21:38
Nettemor skriver:

Sandheden søde

Er mor til 2 fantastiske børn !!
30. juli 2012, kl. 22:29
Nettemor skriver:

Taaak

Skal jeg slappe af så er det frem med hæklenålen.. Det er lækkert

Går det godt med maven + indhold? Og hvad med den über lækre Oscar?

Jeg strikkede også meget på et tidspunkt , men nu er tiden her bare ikke mere :/

Alle har det rigtig godt
Oscar er lykkelig for vi er flyttet .. Han har sovet hele natten mange nætter i træk nu .. Tror han er glad for vi har en stor have

Jeg har ret mange plukveer , ellers går det godt .. Tror desværre han vælger at komme ud før tid den lille mand ..  

30. juli 2012, kl. 22:49
morethanperfect skriver:

Jeg strikkede også meget på et tidspunkt , men nu er tiden her bare ikke mere :/

Alle har det rigtig godt
Oscar er lykkelig for vi er flyttet .. Han har sovet hele natten mange nætter i træk nu .. Tror han er glad for vi har en stor have

Jeg har ret mange plukveer , ellers går det godt .. Tror desværre han vælger at komme ud før tid den lille mand ..  

En have er også bare GULD værd. Jeg er også overlykkelig for vores! Det hjælper med at aktivere dem når man har den mulighed at gå i haven

Den lille mand må altså godt lige vente på hans tur og hans fødselsdag!

Phillip mit et og alt!!!
31. juli 2012, kl. 19:58
Nettemor skriver:

WUUUUHUUUUUU! TILLYKKE

Hvor er det bare super fedt for dig!

Jamen min søster kom skam også ind på det hun gerne ville. Så det var jo bare PERFEKT

Tusind tusind tak søde Det er bare SÅ fedt! Nu håber jeg bare at jeg har valgt det rigtige studie Synes det er SÅ fed en uddannelse, men bekymringen kommer nok altid når det er en realitet at man er kommet ind Det pludselig et helt andet liv jo

Fedt med din søster også Stort tillykke med hende

Johanne skal have en lillebror :-)
27. august 2012, kl. 19:30

Altså wow hvor er de flotte :-)

Nu ved jeg hvad det er for en hobby jeg skal til at have, jeg vil også lære at hækle, det må da være fantastisk at kunne lave sådanne fine ting med sine hænder

Monica

27. august 2012, kl. 21:18
Monica P skriver:

Altså wow hvor er de flotte :-)

Nu ved jeg hvad det er for en hobby jeg skal til at have, jeg vil også lære at hækle, det må da være fantastisk at kunne lave sådanne fine ting med sine hænder

Monica

Jamen du må da bare igang Og ellers bor vi ikke så langt fra hinanden så kan jo slå hovederne sammen hvis det er

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
« 1·4567
Gå til Kreativ     Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2013 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+