.
Til tider låner jeg min bonus søn pc.Jeg tænkte ikke vider over dette i mandag da jeg lånt den af jeg var på hansprofil før jeg så nået jeg nok ikke skulle haave set.Men kunne ikke stoppe med af læse da jeg så mit navn.Min bonus søn hader mig og elsker mig ikke han ser ikke sin mor og bor her og gjort det ca to år nu her. Men han skiver jeg er fucken neder og han ser sin fætter,s kæreste som mor og han skriver også en masse ondt om min søn f.eks godt det ikke er hans bio lillebror og en masse andet. hans far og jeg gik kort fra hianden sidste år pga flere ting især i det jeg syntes han gjor meget forskeld på 2 drenge det er ok der er lidt som sengtid f.eks da der er 3½ år mellem dem.Men når hans søn stjæler slik osv får han aldrig struerest min får 3-7 dag for alt som er slik. tv.pc osv men hans søn får bare skældud lidt. forleden odaget vi der mangle 500 kr og manden flippe med det samme på min søn men jeg fik en snak med ham ja det kan godt ske han har taget en gang før 10 kr eller slik mere ind min bonus søn men hans søn stjæler sgu mere i slikbutikker sammen med hans fætter også har de selv sagt.Men min søn fik hele turen men vi fik så snakke og han sagde da også undskyld vi hved stadig ikke o vi har talt forkert eller hvem der har taget de pengen.Men tilbage til hans pc. Jeg fik jo så læste alt dette med han ikke kan lide mig som jeg trode efter så mange gør så ondt af vide og bære på alene men jeg tør ikke sige det til kæresten for jeg hved hans søn får det afvide også flipper han mega ud er lidt bange for ham han er jo en stor dreng.Han har trude mig en gang med af slå mig.Han har aldrig jo gjort dette og vi har heller ikke været uvenner anden to til tre gange på de her fem år jeg har kendt dem.
Jeg hved ikke mere om jeg skal bleve eller ej ikke. Ikke kun pga det her men alt der er sket osv.
Elsker dem begge to men jeg har følte længe min bonus søn heller så sin far var alenefar og har slået det hen flere gang men efter jeg har læst det her så bløde mit hjerte og tankerne køre rundt i jeg have ret osv øvøvøv.
Ikke rart af læse ens bonus søn heller ser sin fætters unge kæreste som mor ind mig trode lige osv.
Nej det gør ondt hved ikke ud eller ind har grædt de sidste to aftens alene.
Hved ville du gøre ????