Opret gratis profil  

Log ind

E-mail:

Adgangskode:

Har du glemt din adgangskode?

Hvor meget mme og hvor tit???

At være mor er det skønneste i verden!
Citér indlæg Anmeld indlæg
3. august 2012, kl. 11:14
HeidiW86 skriver:

Puha det kan jeg godt forstå.. Det da ikke sjovt, jeg sover nærmest med det samme.. Men skal til gengæld også op kl 3-4 !

Hehe så hellere midnat til 6

Har manden i mit liv og vores ønskebarn, elsker mit liv <3 <3
3. august 2012, kl. 11:15
Team Putte skriver:

Hehe så hellere midnat til 6 /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12371.gif" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Så absolute..
Glæder mig til hun sover fra 22 til Feks kl 6!
3. august 2012, kl. 11:34
HeidiW86 skriver:

Så absolute..
Glæder mig til hun sover fra 22 til Feks kl 6!

Lillepigen sov fra 00.30  til 10.15 i går Men hun har oz ligget mega uroligt med de arme der kører konstant så hun har fået sutten mange gange..

3. august 2012, kl. 13:15
Team Putte skriver:

Lillepigen sov fra 00.30  til 10.15 i går /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> Men hun har oz ligget mega uroligt med de arme der kører konstant så hun har fået sutten mange gange..

Hold da helt magle...
Hvor er du heldig.
3. august 2012, kl. 13:19
HeidiW86 skriver:

Hold da helt magle...
Hvor er du heldig.

Jo jo jeg piver ik, men når hun ligger så uroligt og tilmed smågræder i søvne engang imellem så vågner jeg jo mange gange på en nat

3. august 2012, kl. 13:23
Team Putte skriver:

Jo jo jeg piver ik, men når hun ligger så uroligt og tilmed smågræder i søvne engang imellem så vågner jeg jo mange gange på en nat /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Årh ja det kender jeg.
3. august 2012, kl. 13:29
HeidiW86 skriver:

Årh ja det kender jeg.

Jeg har endda prøvet at svøbe hende så de arme kunne ligge stille, men ak så vågner hun bare efter få timer og skriger af hidsighed fordi hun ik kan bruge armene  Jeg tænkte bare at så kunne hun sgu da få ro til at sove, men hold kæft hvor det bed mig i røven trefoldigt

3. august 2012, kl. 13:36
Team Putte skriver:

Jeg har endda prøvet at svøbe hende så de arme kunne ligge stille, men ak så vågner hun bare efter få timer og skriger af hidsighed fordi hun ik kan bruge armene /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12397.png" alt="" /> Jeg tænkte bare at så kunne hun sgu da få ro til at sove, men hold kæft hvor det bed mig i røven trefoldigt /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Haha det ha jeg ingen gang tænkt på.. Men nok meget godt når det skulle ende sådan for dig. )
3. august 2012, kl. 13:37
HeidiW86 skriver:

Haha det ha jeg ingen gang tænkt på.. Men nok meget godt når det skulle ende sådan for dig. )

Det kan jo være din datter er mindre hidsig end min

3. august 2012, kl. 13:39
Team Putte skriver:

Det kan jo være din datter er mindre hidsig end min /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Hmm måske.. Hun har så til gengæld svært ved at falde til ro her om formiddagen og eftermiddagen, selvom hun er træt.. Også kører arme og ben rundt og hun begynder at græde.. Er ved at øve lidt i at hun skal falde i søvn i barnevognen når den holder stille..

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Gå til Amning     Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2013 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+