Opret gratis profil  

Log ind

E-mail:

Adgangskode:

Har du glemt din adgangskode?

Tumlinge-fotokonkurrence (1 - 3 år) - Runde 1

« 12

skønneunger skriver:

hmm er det bare mig der syntes det er lidt forkert at dem med flest stemmer ligger øverst? der er jo rigtig mange billeder og mange har en tilbøjelighed til at kigge toppen igennem og stemme ud fra det, så der er jo mange skønne børn i bunden som måske ikke bliver set

Det er da intet problem - jeg kiggede dem alle igennem, det tager ikke lang tid  hvis folk reelt vil give en stemme, så kigger de dem alle igennem, øverst som nederst, tænker jeg.

Denne profil har Foto Garanti
Elsker min Solstrålebørn :)
Dinna88 skriver:

Det er da intet problem - jeg kiggede dem alle igennem, det tager ikke lang tid  hvis folk reelt vil give en stemme, så kigger de dem alle igennem, øverst som nederst, tænker jeg.

Til salg:

Solstrålebørn skriver:

det er bare lidt sjovt - min niece ligger på 3. lige nu, men jeg uploadede billedet forholdsvis sent, så det startede med at være langt nede. Det er da en god indikator for, at det ikke gør en forskel.

Denne profil har Foto Garanti
Elsker min Solstrålebørn :)
Dinna88 skriver:

det er bare lidt sjovt - min niece ligger på 3. lige nu, men jeg uploadede billedet forholdsvis sent, så det startede med at være langt nede. Det er da en god indikator for, at det ikke gør en forskel.

Ja da...  Hun er også en rigtig køn pige... 

Til salg:

Solstrålebørn skriver:

Ja da...  Hun er også en rigtig køn pige... 

Tak skal du have - jeg er sikker på, at hun har det fra mig 

hvor har vi bare kønne børn hvor er det svært at stemme

"En kærlig atmosfære i dit hjem er fundamentet for dit liv" Dalai Lama

Jeg gad godt kunne stemme på dem der ligger og ikke har nogen stemmer, får helt ondt i hjertet - måske fjollet. Men ville ønske jeg kunne  Heldigvis er der længe til runden slutter, så håber alle ender med stemmer  Jeg duer altså ikke til at konkurrere, syntes alle skal vinde 

Til salg:
Denne profil er PLUSmedlem

Jeg har slet ikke stemt efter hvor mange stemmer billederne har og hvor de ligger, har bare stemt på de mest nuttede

Til salg:
Denne profil er Moderator
Laulund87 skriver:

Jeg har slet ikke stemt efter hvor mange stemmer billederne har og hvor de ligger, har bare stemt på de mest nuttede

Min kærlighed til dig, vokser for hver dag der går

- du er manden i mit liv 

Til salg:
Laura's 2 års undersøgelse 11,3 kg. og 83,5 cm.

Til salg:

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
« 12
Gå til Ordet er frit     Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2013 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+