Det er altså heller ikke let at være 4 år det siger min datter- og måske er det endnu sværere når man er delebarn. Men det er normalt at have brug for ekstra omsorg og grænser i perioder- jeg synes ikke din kæreste og dig skal gå og vrisse af hinanden og vise det er svært for jer at hun er sådan. Hun har jo netop brug for at se at i kan rumme hende, og alle de følelser som hun tydeligvis ikke selv ved hvordan hun skal rumme. Husk at sætte grænser er en del af det at være gode kærlige forældre, men i må ikke være opgivende foran barnet, kærlighed skal kunne mærkes selv når de er allermest på tværds. Hun har brug for jer- både når hun er glad, men også når hun er sur og træls!
Jeg er sikker på i gør jeres bedste alle 3 og der nok skal komme en god periode bagefter 
Nej selvfølgelig skal vi ikke vrisse af hinanden foran hende og ej heller virke opgivende men det er også mest når hun er lagt i seng så går der lige en halv time nogle gange (selvfølgelig ikke hver dag) men det er bare der skal ikke meget til at vi vrisser af hinanden når hun er lagt i seng.. Heldigvis er det aldrig voldsomt men det er da træls at der skal gå cirka en halv time før vi kan slappe helt af og måske sætte os og hygge om en film.
Men hun er generelt en meget glad nogle gange overglad pige men hvis hun er igang med noget hun syntes er en leg og hun syntes er sjovt så forstår hun ikke et nej eller hvis man ikke syntes det er sjovt og så bliver man nød til at hæve stemmen før hun overhovedet reagere.. Og fx jeg har ikke lyst til at få briller ødelagt fordi hun syntes det er sjovt at presse sine hænder op i ansigtet på en..
Vi prøver rigtig meget på at have nogle faste grænser og regler herhjemme men moren og os er ikke helt enige om regl sættet så hjemme hos mor er det meget frit og herhjemme er det nok lidt mere bestemte regler.. Fx hjemme hos hendes mor må hun godt bare gå i fryseren og tage is.. Herhjemme skal man spørge og respektere svaret, dog kommer vi aldrig igennem et nej uden hun begynder og græde og går ind og smækker med døren.. Også selvom vi siger det meget pænt til hende. 
Men tak, vi gør vores bedste for at det hele skal fungere og at hun har det godt
men ja jeg har jo ikke kendt hende hele hendes liv, kun lidt over 6 måneder. så hun vil heller ikke helt have at jeg skal bestemme over hende..