Opret gratis profil  

Log ind

E-mail:

Adgangskode:

Har du glemt din adgangskode?

endnu en om rygning..

Denne profil har Foto Garanti
Citér indlæg Anmeld indlæg
3. juli 2012, kl. 22:29

Hmm, min veninde skulle da lige prøve på at sige til mig at jeg ikke måtte ryge når vi var sammen 

Jeg ryger af og til foran mine børn og de, især den store, ved da godt at rygning er usmart.

17+... Mærker masser af liv!!! MD 4. juni
3. juli 2012, kl. 22:30

Hvis jeg var veninden der fik at vide jeg ikke engang måtte ryge når vi var i haven selvom barnet legede lidt væk

(en selvfølge man ikke ryger barnet oppe i hovedet og inde hvis folk ikke ønsker det)

tjae, så havde jeg nok farvel og tak for dette venskab... mit liv mit valg... skla ikke udsætte folk for passiv rygning, men ude i haven imod vinden?? det blev ikke mig der stod model til at nogen (ikke engang bedste veninden) skulle bestemme over mit liv.

Er mor til 2 fantastiske børn !!
3. juli 2012, kl. 22:31
Anonym skriver:

hun er den ENESTE i min faktisk relative store omgangskreds der ryger - for grundlæggende har jeg erfaret at folk der ryger og jeg er meget meget meget forskellige

Så jo jeg mener ikke han skal omgåes røg fra hende eller andre for den sagsskyld men netop når hun er så tæt på os så mener jeg det ikke... jeg vil aldrig sige til fremmede på gaden " gider du godt stoppe med at ryge for mit barn kunne se det" men det er også noget vidt andet..

Det lyder lidt til du vælger dine veninder ud fra de ting de gør ..
 Det ville jeg slet ikke finde mig i .. Hvis jeg fik det af vide osm veninde , ville jeg godt nok stejle og sige ha det godt ..

Anonym

3. juli 2012, kl. 22:36
morethanperfect skriver:

Det lyder lidt til du vælger dine veninder ud fra de ting de gør ..
 Det ville jeg slet ikke finde mig i .. Hvis jeg fik det af vide osm veninde , ville jeg godt nok stejle og sige ha det godt ..

i min verden er rygning noget af det dummeste du kan gøre, så når man grundlæggende er så forskellige på det punkt så har min erfaring igennem årene vist mig at de venskaber med dem der ryger ikke er halvt så brugbare som med de veninder jeg har der ikke ryger, netop fordi vi er så forskellige på det så store punkt. dermed ikke sagt det er deres fejl, men jeg kan ikke leve med rygning vil heller aldrig have en kæreste der røg

Anonym

3. juli 2012, kl. 22:37
Kris89 skriver:

Hvis jeg var veninden der fik at vide jeg ikke engang måtte ryge når vi var i haven selvom barnet legede lidt væk

(en selvfølge man ikke ryger barnet oppe i hovedet og inde hvis folk ikke ønsker det)

tjae, så havde jeg nok farvel og tak for dette venskab... mit liv mit valg... skla ikke udsætte folk for passiv rygning, men ude i haven imod vinden?? det blev ikke mig der stod model til at nogen (ikke engang bedste veninden) skulle bestemme over mit liv.

nu er barnet så lille at det ikke kan lege lidt væk så det er totalt umulighed.

Denne profil er PLUSmedlem Denne profil har Foto Garanti
Se mine salgsannoncer med lækkert mærketøj!
3. juli 2012, kl. 22:39
Anonym skriver:

hvor er det godt at læse

herhjemme er det nemlig også "moster" og jeg håber hun vil kunne være lige så forstående som jeres moster

Jeg ved godt det desværre bliver i tøjet, men synes dog det er noget andet end direkte at slaske sin ryger mund på ham selvom jeg jo helst så hun stoppede da det er så skadeligt som det er

Samme her. Hun vil også gerne stoppe, men ved ikke, hvordan hun skal gribe det an og er absolut ikke stolt af at ryge. Vi er blevet enige om, at hvis Laura en dag spørger om hun må ryge, skal Moster Signe give hende cigaretten og sige, hun skal tage en dyb indånding på cigaretten og helt ned i halsen - det kurerede mig, da jeg var 5 år, da jeg troede jeg efterfølgende skulle dø, da jeg smagte min mormors

K.h. Linda

Skjul alle signaturer

17+... Mærker masser af liv!!! MD 4. juni
3. juli 2012, kl. 22:41
Anonym skriver:

nu er barnet så lille at det ikke kan lege lidt væk så det er totalt umulighed.

lyder bare som om hun nærmest skal gå væk fra grunden og bag en hæk osv. selv går jeg to skridt væk og sørger for det ikke er lige i vindretning og der vil jeg dælme også ha lov at ryge.....

online PT

Denne profil er PLUSmedlem
London, baby :)
3. juli 2012, kl. 22:44
132319 skriver:

Hmm, min veninde skulle da lige prøve på at sige til mig at jeg ikke måtte ryge når vi var sammen 

Jeg ryger af og til foran mine børn og de, især den store, ved da godt at rygning er usmart.

helt enig
Hvis en veninde bad mig om ikke at ryge, når vi er sammen, så tvivler jeg på, vi kommer til at ses igen.
Jeg accepterer vel også andres svagheder - og du skal ikke prøve at bilde mig ind, at ikke har dårlige vaner

Denne profil har Foto Garanti
3. juli 2012, kl. 22:48
PT skriver:

helt enig
Hvis en veninde bad mig om ikke at ryge, når vi er sammen, så tvivler jeg på, vi kommer til at ses igen.
Jeg accepterer vel også andres svagheder - og du skal ikke prøve at bilde mig ind, at ikke har dårlige vaner

Præcis, det er jo ikke sådan at jeg sidder og pulser dem op i hovedet. 

<3 Jakob <3
3. juli 2012, kl. 22:49
Tullen85 skriver:

Synes da bare du skal sige det til hende...

Men helt personligt mener jeg det er noget pjat. Hvis min veninde sagde til mig jeg ikke måtte ryge når vi var sammen, jamen så havde jeg nok bare sagt farvel og tak.

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Gå til Ordet er frit     Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2013 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+