endnu en om rygning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2012

BellaT

Anonym skriver:

ej men det er ren logik i min hjerne at man ALDRIG udsætter et barn for passiv rygning derfor nævnte jeg det ikke for hun ryger ALDRIG hvis han er ved hende for det ved hun godt at hun ikke skal...

Nu mener jeg grundlæggende slet ikke man skal ryge da jeg synes det er direkte til at  over,men jeg er også totalt antiryger

Nå, du er totalt antiryger? Det havde jeg aldrig gættet.

Du svarede ikke på mit spørgsmål...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Ja det er da skide svært og jeg føler med dig.

Jeg mener 100% at du skal fortælle hende hvordan du har det, og så måske finde en gylden middelvej. Måske hun kan undgå at ryge foran din søn..

Og så er det jo direkte ulækkert at kysse en der lige har røget, så det må være et no go

tak for din forståelse

Ja må bare gribe tyren ved hornene og sige " Jeg vil altså sætte rigtig stor pris på at du ikke kysser ham når du har røget for synes ikke det er rart. Du må meget gerne give ham massere af kysse og kram når du ikke lige har røget eller når du har børstet tænder efter en smøg " Kan man ikke godt sige det?

Anmeld

3. juli 2012

morethanperfect

Det ville jeg aldrig sige til min veninde ..

Det er hendes valg at ryge ..
Du kan jo ikke skærme dit barn fra alle dem der ryger ?? 

Anmeld

3. juli 2012

Pige2009

Anonym skriver:

hvordan siger man pænest til ens bedste bedste bedste veninde at hun ikke skal ryge når vi er sammen? :/

Vi er sammen ca 2-4 gange om ugen og hun er begyndt at ryge ret meget.. jeg ønsker IKKE mit barn skal se hende ryge for mit barn er rigtig glad for hende og mit barn skal IKKE begynde at se rygning som værende ok eller spændende fordi en person barnet holder af ryger...

Hun kysser ofte mit barn og det må hun meget gerne - bare ikke når hun har røget men hvordan pokker siger jeg det lige...

Hun er MEGET hidsig anlagt omkring hendes smøger så det er ret følsomt emne så vil gerne lige have et godt råd til hvordan man "servere" den for hende :/

Jeg har samme udfordring - eller rettere havde Min datter ved godt, at "Moster Signe" ryger og jeg siger så til hende (min datter), at det er klamt, og noget der ikke er godt. Det er ikke personen, det er galt med, men de valgt hun foretager.

Jeg var ærligt overfor min veninde og sagde, at når vi er hos os, ser jeg gerne, at hun ikke står ude og ryger konstant, for så kunne hun lige så godt blive væk Hun er sig selv meget bevidst om hendes svaghed, og sådan tror, jeg mange har det, for de ved jo godt, det ikke er sundt Mon ikke din venine har det på samme måde? 

Anmeld

3. juli 2012

Pige2009

Anonym skriver:

tak for din forståelse

Ja må bare gribe tyren ved hornene og sige " Jeg vil altså sætte rigtig stor pris på at du ikke kysser ham når du har røget for synes ikke det er rart. Du må meget gerne give ham massere af kysse og kram når du ikke lige har røget eller når du har børstet tænder efter en smøg " Kan man ikke godt sige det?

Partiklerne sidder jo i tøjet uanset om det er 1 time eller 1 minut siden, der er røget, så det er et fedt

Anmeld

3. juli 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
morethanperfect skriver:

- eller spiser usundt eller drikker alt for meget kaffe eller drikker en øl eller bander eller dyrker for lidt motion eller bitcher eller lyver... 

Anmeld

3. juli 2012

SHERO

Synes da bare du skal sige det til hende...

Men helt personligt mener jeg det er noget pjat. Hvis min veninde sagde til mig jeg ikke måtte ryge når vi var sammen, jamen så havde jeg nok bare sagt farvel og tak.

Anmeld

3. juli 2012

morethanperfect

Mor og meget mere skriver:

- eller spiser usundt eller drikker alt for meget kaffe eller drikker en øl eller bander eller dyrker for lidt motion eller bitcher eller lyver... 

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jeg har samme udfordring - eller rettere havde Min datter ved godt, at "Moster Signe" ryger og jeg siger så til hende (min datter), at det er klamt, og noget der ikke er godt. Det er ikke personen, det er galt med, men de valgt hun foretager.

Jeg var ærligt overfor min veninde og sagde, at når vi er hos os, ser jeg gerne, at hun ikke står ude og ryger konstant, for så kunne hun lige så godt blive væk Hun er sig selv meget bevidst om hendes svaghed, og sådan tror, jeg mange har det, for de ved jo godt, det ikke er sundt Mon ikke din venine har det på samme måde? 

hvor er det godt at læse

herhjemme er det nemlig også "moster" og jeg håber hun vil kunne være lige så forstående som jeres moster

Jeg ved godt det desværre bliver i tøjet, men synes dog det er noget andet end direkte at slaske sin ryger mund på ham selvom jeg jo helst så hun stoppede da det er så skadeligt som det er

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

hun er den ENESTE i min faktisk relative store omgangskreds der ryger - for grundlæggende har jeg erfaret at folk der ryger og jeg er meget meget meget forskellige

Så jo jeg mener ikke han skal omgåes røg fra hende eller andre for den sagsskyld men netop når hun er så tæt på os så mener jeg det ikke... jeg vil aldrig sige til fremmede på gaden " gider du godt stoppe med at ryge for mit barn kunne se det" men det er også noget vidt andet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.