Anonym skriver:
hvordan siger man pænest til ens bedste bedste bedste veninde at hun ikke skal ryge når vi er sammen? :/
Vi er sammen ca 2-4 gange om ugen og hun er begyndt at ryge ret meget.. jeg ønsker IKKE mit barn skal se hende ryge for mit barn er rigtig glad for hende og mit barn skal IKKE begynde at se rygning som værende ok eller spændende fordi en person barnet holder af ryger...
Hun kysser ofte mit barn og det må hun meget gerne - bare ikke når hun har røget men hvordan pokker siger jeg det lige...
Hun er MEGET hidsig anlagt omkring hendes smøger så det er ret følsomt emne så vil gerne lige have et godt råd til hvordan man "servere" den for hende :/
Jeg har samme udfordring - eller rettere havde
Min datter ved godt, at "Moster Signe" ryger og jeg siger så til hende (min datter), at det er klamt, og noget der ikke er godt. Det er ikke personen, det er galt med, men de valgt hun foretager.
Jeg var ærligt overfor min veninde og sagde, at når vi er hos os, ser jeg gerne, at hun ikke står ude og ryger konstant, for så kunne hun lige så godt blive væk
Hun er sig selv meget bevidst om hendes svaghed, og sådan tror, jeg mange har det, for de ved jo godt, det ikke er sundt
Mon ikke din venine har det på samme måde?
Anmeld