Eksperthjælp: Ligamentsmerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

947 visninger
0 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

Pia Hern

"Ligamentsmerter"

Hej Pia.

Jeg er 3. gangs fødende og har de sidste par dage har voldsomme ligamentsmerter. Jeg er 15+5 og mindes ikke de var så kraftige de sidste 2 gange. Idag er jeg meget øm i livmoderen, især det hvor jeg havde smerter igår. Det hjalp ikke, at bukke eller strække livmoderen, heller ikke varmepuder eller massage. Er det normalt at have så ondt?

Pias svar

Hej du

Hmmm, nej det er ikke normalt at have så ondt. Havde du lavet noget særligt op til at du fik ondt? Og var det i virkeligheden plukkeveer du havde? Det er jo svært at svare på noget med smerter over en mail så hvis du stadig har ondt syntes jeg du skal kontakte din læge.
Men det er igen hemmelighed at det kræver lidt mere af kroppen jo flere gange man er gravid og derfor mærker man mere til det 2., 3. og efterfølgende graviditeter.
Held og lykke!
Varme hilsner fra Pia

Vil du forberedes super godt til din fødsel, altså virkelig forberedes? Så prøv jordemoder Pia Hern’s fødselsforberedelse kursus som du kan lytte til hjemme i din egen stue. Pia’s fødselsforbredelses kursus ”Fød trygt og naturligt – sådan som du er skabt til” giver dig alt det du har brug for at vide og fås som mp3.filer. Du kan finde det på www.motherbynature.dk. Her finder du også masser af gratis inspiration, tip og råd til din naturlige graviditet og fødsel.

Pia holder kurser i fødselsforberedelses og hjælper kvinder som er bange for at føde og/eller har haft traumatiske fødselsoplevelser. På hendes hjemmeside kan du også købe hendes eget design af graviditets- og ammepuder.

Se Pias hjemmeside: MotherByNature.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.