Opret gratis profil  

Log ind

E-mail:

Adgangskode:

Har du glemt din adgangskode?

frosne hindbær i bagværk??

Citér indlæg Anmeld indlæg
2. juli 2012, kl. 09:53
Jeg skal bage bryllups cupcakes til sep. og kom i den forbindelse til at tænke på noget. Normalt skal man jo give frone hindbær et opkog inden man bruger dem, nogen der ved om det er nødvendigt når man bruger dem i bagværk, altså er det varme nok til at slå evt. bakterier ihjel??

Denne profil er PLUSmedlem Denne profil har Foto Garanti
2. juli 2012, kl. 09:56
Tullen85 skriver:

Jeg skal bage bryllups cupcakes til sep. og kom i den forbindelse til at tænke på noget. Normalt skal man jo give frone hindbær et opkog inden man bruger dem, nogen der ved om det er nødvendigt når man bruger dem i bagværk, altså er det varme nok til at slå evt. bakterier ihjel??

det vil jeg sige, at det er. for man anbefaler minimum 70 grader i 3 minutter, og det skulle du nok komme over ved bagning

2. juli 2012, kl. 10:00
Dot D skriver:

det vil jeg sige, at det er. for man anbefaler minimum 70 grader i 3 minutter, og det skulle du nok komme over ved bagning

Fantastisk.. Tak for svar..

2. juli 2012, kl. 10:15
Tullen85 skriver:

Fantastisk.. Tak for svar..

det var så lidt... god fornøjelse....

online Kay

2013 -10 :)
2. juli 2012, kl. 10:16
Dot D skriver:

Skjul alle signaturer

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Gå til Andet     Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2013 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+