ej forHel*ed!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2012

Nessie

Kom til at grine lidt

Alt det besvær, for at at blive overhalet indenom af en flok frække bænkebidere

Hvad med lidt halm eller træflis under? Ved faktisk ikke lige hvordan bænkebidere har det med dét

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

Kay

Sally-Slingshot skriver:

Du har ret - manden må gøre det
Ej, det er selvfølgelig ikke helt nemt.. Måske halmen er nok.. For du skal da have dine jordbær
Uuumh, jeg har fået jordbær fra haven idag.. De smager jo sååå godt!!

tror bænkebiddrne er lige glad med halm  mon ik de bare kravler igennem og så ædder løs...

Anmeld

30. juni 2012

Kay

Nessie skriver:

Kom til at grine lidt

Alt det besvær, for at at blive overhalet indenom af en flok frække bænkebidere

Hvad med lidt halm eller træflis under? Ved faktisk ikke lige hvordan bænkebidere har det med dét

tænker ik det skulle hjælpe... tror de er lidt ligeglade med det... men må ud og hænge dem ud over siden af bedet så de ikke kan nå

Anmeld

30. juni 2012

Pige2009

Kay skriver:

har i fundet ud af hvem der har spist jeres??

Jeg tror, det er solsortene Næste år vil jeg så have trådnet over også, for min faster har lovet mig nogle nye planter, da de har så mange Heldigvis fejler vores kartofler i vores Potato Potegnet, så dem høster vi på

Anmeld

30. juni 2012

ESV

Kay skriver:

vi købte et højbed med 3 etager, på fødder med snegle sikring for at holde dræber snegle ude...

byggede et fort at baby hønse net rundt om, så fuglene ikke skulle hapse...

og nu var der 3 flotte røde jordbær på mine fine store jordbær planter... har ventet og ventet på de første bær var klar....

men men men...

der er fandemer bænkebidere der har ædt dem

er der noget dyr i denne verden jeg ikke skal sikre mine jordbær imod???  og hvordan fanden kommer jeg af med bænkebiderene så resten af jordbærene er MINE!?

Har du prøvet at strø halm i dit jordbærbed? Det har min mor gjort og det har flere funktioner.. 1 det skaber varme til bærerne og 2 de skaber nogle udfordringer for de små dyr der lever i jorden. Selvfølgelig går nogen af dem stadig tabt men ikke så mange som ellers..

Anmeld

30. juni 2012

Kay

Baagøe skriver:

Jeg tror, det er solsortene Næste år vil jeg så have trådnet over også, for min faster har lovet mig nogle nye planter, da de har så mange Heldigvis fejler vores kartofler i vores Potato Potegnet, så dem høster vi på

ja... den med solsortene havde jeg garderet imod... da vi har haven fuld af små fugle

håber i får nogle gode planter næste år så mine er allerede ved at lave aflæggere... og MANGE så jeg tror vi får rigeligt planter næste år til vores lille have

Anmeld

30. juni 2012

Savannah

Kay skriver:

tror bænkebiddrne er lige glad med halm  mon ik de bare kravler igennem og så ædder løs...

Jeg aner det vitterligt ikke. Mine svigerforældre gør det og har tonsvis af jordbær. De gør det for at holde smådyr væk.
Jeg tænker, at det i det mindste sænker dem lidt... Måske de æder halmen istedet Ellers ved jeg ikke lige - Men håber du får dig nogle dejlige jordbær alligevel!

Anmeld

30. juni 2012

Kay

ESV skriver:

Har du prøvet at strø halm i dit jordbærbed? Det har min mor gjort og det har flere funktioner.. 1 det skaber varme til bærerne og 2 de skaber nogle udfordringer for de små dyr der lever i jorden. Selvfølgelig går nogen af dem stadig tabt men ikke så mange som ellers..

ja nu er du ik den første der siger det... men tænker om det virker?? kunne godt være man skulle prøve...

Anmeld

30. juni 2012

Kay

Sally-Slingshot skriver:

Jeg aner det vitterligt ikke. Mine svigerforældre gør det og har tonsvis af jordbær. De gør det for at holde smådyr væk.
Jeg tænker, at det i det mindste sænker dem lidt... Måske de æder halmen istedet Ellers ved jeg ikke lige - Men håber du får dig nogle dejlige jordbær alligevel!

kunne godt være jeg skulle forsøge mig med halm... skal alligevel til western fest på lørdag så kan jeg altid nappe lidt med hjem

Anmeld

30. juni 2012

Savannah

Kay skriver:

kunne godt være jeg skulle forsøge mig med halm... skal alligevel til western fest på lørdag så kan jeg altid nappe lidt med hjem

Når det er så let tilgængeligt kan du næsten lige så godt prøve.. Også så du ikke behøver at ligge på langs i bedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.