ej forHel*ed!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.858 visninger
49 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. juni 2012

Kay

vi købte et højbed med 3 etager, på fødder med snegle sikring for at holde dræber snegle ude...

byggede et fort at baby hønse net rundt om, så fuglene ikke skulle hapse...

og nu var der 3 flotte røde jordbær på mine fine store jordbær planter... har ventet og ventet på de første bær var klar....

men men men...

der er fandemer bænkebidere der har ædt dem

er der noget dyr i denne verden jeg ikke skal sikre mine jordbær imod???  og hvordan fanden kommer jeg af med bænkebiderene så resten af jordbærene er MINE!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

Dot D

åh nej... jeg griner lidt, for det er da lidt tragikomisk med al den sikring af lækre hjemmegjorte bær, at der så kommer sådan et grimt lille dyr og tager dem...

ved desværre ikke, hvad der kan holde dem væk, men håber, du finder en løsning......

Anmeld

30. juni 2012

Mettefpigen

Hvor irriterende.... Her er det nabo ungerne det stjæler mine....

Anmeld

30. juni 2012

jydeinden

Kay skriver:

vi købte et højbed med 3 etager, på fødder med snegle sikring for at holde dræber snegle ude...

byggede et fort at baby hønse net rundt om, så fuglene ikke skulle hapse...

og nu var der 3 flotte røde jordbær på mine fine store jordbær planter... har ventet og ventet på de første bær var klar....

men men men...

der er fandemer bænkebidere der har ædt dem

er der noget dyr i denne verden jeg ikke skal sikre mine jordbær imod???  og hvordan fanden kommer jeg af med bænkebiderene så resten af jordbærene er MINE!?

hvis jeg var dig ville jeg bruge noget net af en art til at løfte bærene op fra jorden ad, for så er de ikke nær så udsatte som hvis bærene hviler på jorden

Anmeld

30. juni 2012

Kay

Dot D skriver:

åh nej... jeg griner lidt, for det er da lidt tragikomisk med al den sikring af lækre hjemmegjorte bær, at der så kommer sådan et grimt lille dyr og tager dem...

ved desværre ikke, hvad der kan holde dem væk, men håber, du finder en løsning......

ja lige netop mit store arbejde for at de så går til bænkebiddere

Anmeld

30. juni 2012

Kay

Mettefpigen skriver:

Hvor irriterende.... Her er det nabo ungerne det stjæler mine....

her tør ungerne ik gå ind.... vi har nemlig hund

Anmeld

30. juni 2012

Kay

jydeinden skriver:

hvis jeg var dig ville jeg bruge noget net af en art til at løfte bærene op fra jorden ad, for så er de ikke nær så udsatte som hvis bærene hviler på jorden

hvordan dælen skal jeg lige få grejet den

Anmeld

30. juni 2012

jydeinden

Kay skriver:

hvordan dælen skal jeg lige få grejet den

hvis du har bambus pinde eller noget der er tungere, som du kan løfte nettet op med, og så have bærene på selve nettet. det er ikke al verden vi snakker af højde, bærene skal bare fri af jorden. det der så bare er vigtigt er at du tjekker nettet dagligt, for fugle kan godt være dumme nok til at få viklet sig ind i det, og dét er jo også synd

Anmeld

30. juni 2012

Kay

jydeinden skriver:

hvis du har bambus pinde eller noget der er tungere, som du kan løfte nettet op med, og så have bærene på selve nettet. det er ikke al verden vi snakker af højde, bærene skal bare fri af jorden. det der så bare er vigtigt er at du tjekker nettet dagligt, for fugle kan godt være dumme nok til at få viklet sig ind i det, og dét er jo også synd

tænker at jeg kan måske hænge dem ud over siden på bedet... da det er et højbed i 3 etager... så er de jo fri af jorden

Anmeld

30. juni 2012

bøllen

Har aldrig haft problemer med mine jordbær planter . Jeg har halm til at ligge under planterne. Her er der ingen der spiser vores bær udover os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.