Anonym skriver:
Jeg har vildt dårlig samvittighed, men ved ikke om jeg behøver have det. Sagen er den at jeg altid har fortalt min bedste veninde alt om mit liv. Men hun er bare så FORBANDET fordømmene, og hvis jeg dater en fyr, eller bare fortæller en lille ting om ham som hun ikke synes om så er han en klaphat og idiot i hendes øjne.
Jeg har været på et par dates på det sidste, og prøvede at blive venner med min eks og han har været på besøg to gange, og jeg har ikke fortalt hende noget om det. Jeg orker simpelthen ikke hun skal "ødelægge" det for mig.
Men er det at lyve? har en veninde krav på at vide alt sådan noget, eller er det helt okay at holde nogen ting for sig selv?
Må du da helt selv om. Du skal jo ikke stå skoleret foran hende.
Har selv en veninde der kan være lidt for meget og helt bevidst fortæller jeg hende kun ting som hun faktisk ikke kan brokke sig over.
Hun er meget jaloux anlagt, hun var ikke engang glad for min graviditet - det skulle hun vende sig til. Hun er single og næsten altid været det men vil selv have et barn, suk altså.
Men det kan da umuligt være vores skyld at de bliver sure eller jaloux. Syntes du skal gøre som du selv syntes, men syntes så bestemt ikke at du skal have dårlig samvittighed over at du faktisk prøver og have et liv